feministit ja islam
Kommentit (7)
Henryltä on taas jäänyt lääkkeet ottamatta. En jaksanut lukea loppuun.
Olen feministi, eli kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Ja minusta on kamalaa, miten naisia kohdellaan joissain kulttuureissa. On kuitenkin niin paljon helpompi vaikuttaa suomalaisten ihmisten sukupuolten välisiin tasa-arvo-ongelmiin täällä Suomessa, kuin yrittää vaikuttaa vaikkapa jonkin muslimimaan naisvihaan. Ensinnäkin se voi olla hengenvaarallista, ja toiseksi kulttuuri on aivan vieras monelle suomalaiselle feministille. Mutta minusta on silti väärin, että muu maailta ei aktiivisemmin pyri pelastamaan alistettuja naisia - kaikkialla maailmassa.
Yritän kovemmin tästä lähtien.
Ja feministit älähtivät, tietenkin.
Juuri tänään 2.7.2011 on YLE txt-tv:ssä uutinen siitä kuinka kunniaväkivaltaan ei puututa Suomessa tarpeeksi. Joten feministit, voisitteko siis puuttua tähän asiaan eikä pelkästään vaahdota perussuomalaisista?
Juuri tänään 2.7.2011 on YLE txt-tv:ssä uutinen siitä kuinka kunniaväkivaltaan ei puututa Suomessa tarpeeksi. Joten feministit, voisitteko siis puuttua tähän asiaan eikä pelkästään vaahdota perussuomalaisista?
Minä olen feministinä ja kansalaisaktiivina valinnut omat kohteeni, joiden eteen haluan tehdä työtä. Miksi sinä saat vaan maata sohvalla?
Tuohon kirjoitukseen: ala-arvoinen analogia. Sama asia kuin sanoisi, että ei suomalainen pedofilia ole vielä kovin paha asia, verratkaa katolisiin maihin? Huomaatteko?
totta