Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi kirjekuorilakanoita?

Vierailija
12.12.2010 |

Edullisesti? Netistä? Siis tarkoitan niitä kirjekuorialuslakanoita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte tarpeeksi leveää lakanakangasta? Kaipailen parisänkyyn kirjekuorilakanaa, mutta hirvittää maksaa 70€ sellaisesta. Kangaskaupasta ei kuitenkaan löydy tarpeeksi leveää lakanakangasta, jotta voisin itse ommella. Sauma keskellä lakanaa ei käy.

Vierailija
2/10 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tehny niin, että laittanut lakanan ja päälle petarin ja pedannut sängyn nurinpäin tavallaan, sitten ompelin saumat kiinni ja sain pussukan. Siis ompelin ne liepeet toisiinsa kiinni, ei ole kokonaan pohjapuolesta lakanaa, reunat vain. Kauheen vaikee selittää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni hermot kun petarissa ei mikään pysynyt muuten.

Vierailija
4/10 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis saada lisää... Täytyy etsiä netanttilasta vielä kerran, en meinannut nyt löytää... Ehkä sivut vaan temppuilivat.

-ap

Vierailija
5/10 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyviä, mutta mielestäni aika hinnakkaita.

Vierailija
6/10 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on kirjekuorilakana? En oo koskaan kuullu.

Vierailija
7/10 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on kuminauha reunassa, että pysyy paikoillaan, niin meille niitä ostettiin sekä Jyskistä että Anttilasta, edullisia ja hyvin kestäneet.

Jos taas ne on jotain muuta, mulla ei ole hajuakaan=)

Vierailija
8/10 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyviä, mutta mielestäni aika hinnakkaita.

pysyy ihan hyvin niinkin siis lakanan poikki pää puolella ja jalkopäähän petarin alle siis tulee, ei tarvi ostaa mitään kalliita lakanoita!!

eiks ne oon hankalat pedata??

sit oon ostanut liidelistä sellasia jossa lakanan kulmissa on sisään ommeltu kuminauha ne on kans tosi kätsyjä ja halpoja vielä kaiken lisäksi ja samoja saa tietyn väliajoin alennuksesta jyskistäkin =)

http://www.jysk.fi/4/294/662/665/1481336/a/catalog

Vierailija
9/10 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pussilakanatyyppisiä" kirjekuorialaknoita. Sisään siis ujutetaan petari. Käytän sellaista lapsella ja se on minusta tosi kätevä. Sitäpaitsi fuskaan yhden lakananvaihdon (vaihdan kerran viikossa) kääntämällä tämän kirjekuorilakanan ympäri...

Vierailija
10/10 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos selvennyksestä. Ensin luulin ketjun ja ysin linkin perusteella, että kyse olisi ollut muotoonommellusta lakanasta, mutta ilmeisesti ei olekaan.

Noita "pussilakanoita" patjalle olen ommellut itse. Opinpahan niiden nimityksen.

Muotoonommellut taasen olen ostanut Anttilasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän