Lapseni KUMMI on lapseni ISÄ.
Hiukan hankalasti selitettävä asia, mutta näin tässä on vaan käynyt.
Kommentit (12)
Mitäs tossa, kaikki sen on aina tienny. Yhdennäköisyys on ällistyttävä:)
Omituinen järjestely. Mutta ehkä teillä on syynne siihen. Onko kummin isyys yleisesti kaikkien tiedossa? Vai varjeltu salaisuus?
Olen kuullut myös sellaisesta tilanteesta, jossa lapsen mummo on lapsen kummi... Tulee mieleen, että eikö näillä lapsen vanhemmilla ole todella enää ketään muuta lähipiirissään jota kummiksi voisi pyytää?
kummi, joka on kaikkien 4 lapsemme kummi sekä mieheni kummi.
No mun lapsen isä on oma isäni
Ja etninen alkuperä on Pakistan, Iran, Irak, Turkki, Tunisia, Somalia vai jokin muu, mikä?
Ja etninen alkuperä on Pakistan, Iran, Irak, Turkki, Tunisia, Somalia vai jokin muu, mikä?
Teit ensin kersan jonkun äijän kanssa, jolle valitsitte ihanan kummisedän.
Kummisedästä tuli myöhemmin vielä ihanampi, ja teit toisen lapsesi tämän kummisedän kanssa.
Siis oma isäsi nai sinua, etkä ole tehnyt asiasta mitään juttua vai olitko täysillä mukana koko hommassa, ei tuo taida edes Sudanin lakien mukaan olla sallittua vaikka islminukoiset insestistä pitävätkin :( HYI YÖK!
Siis oma isäsi nai sinua, etkä ole tehnyt asiasta mitään juttua vai olitko täysillä mukana koko hommassa, ei tuo taida edes Sudanin lakien mukaan olla sallittua vaikka islminukoiset insestistä pitävätkin :( HYI YÖK!
kaiken sinäkin uskot :DD
että lapsen ISÄ ei ole lapsen ÄIDIN VELI?
Mun lapsen kummi on mun äiti ja sisko. Ei tosiaan ollut kaveripiirissä sellaista joka kuuluisi kirkkoon.