meillä on 3 isot juhlat ens kesänä
yo-, rippu- ja 50-vuotisjuhlat
mietin vaan, että mitenköhän ne järjestäis. ei huvittais mökkioloissa juhlia, vaikka vieraita ei paljon olekaan. taidan viedä vieraat jonkun ravintolan bankettitilaan ja syötän ja juotan.
ei jaksais koko lomaa vaan säätää.
Kommentit (7)
ensi kesänä 4 rippijuhlat, yhdet 5-kymppiset ja yhdet ristiäiset.
onneks ollaan kaikissa muissa vieraina paitsi ristiäiset järkätään itse.
Mä järkkäisin mielelläänmökillä jos olis mökki.
juhlatilassa ja kunnon cateringfirmalla!
On aivan eri juttu järkätä 150 vieraalle kekkerit kuin osallistua sellaisiin. Vieraana on helppo olla, paitsi lakkiaisia jos on monet samana päivänä, pitää vähän miettiä, missä järjestyksessä ne kiertää.
ensi kesänä 4 rippijuhlat, yhdet 5-kymppiset ja yhdet ristiäiset.
onneks ollaan kaikissa muissa vieraina paitsi ristiäiset järkätään itse.
Mä järkkäisin mielelläänmökillä jos olis mökki.
tulossa V 2016 ja 2017 sama tilanne. Sitä ennen on vielä kahdet rippijuhlat ja lakkiaiset sekä isovanhempien juhlien järkkäämistä. Toki lisäksi voi tulla vanhempien lasten kihlajaisia ja hääjuhlia. Toivottavasti ei kuitenkaan yksiäkään hautajaisia.
Elämä on yhtä juhlaa...
Tuon ruljanssin jälkeen oon varmaan jo aika kokenut juhlien järjestäjä.
aiotteko järkätä isot juhlat ystävillenne/perheellenne 20 v. hääpäivän kunniaksi?
Meillä samat lukemat ensi kesänä, ja ollaan suunniteltu ihanaa juhlaa vain meille kahdelle :)
ja rippi- ja 50-vuotisjuhlat sitten samassa syssyssä. Kahdet juhlat pystyy järkkäämään suht helposti, jos vieraita ei ole tolkuton määrä. Yo-juhlat pitäisin kotona, rippi- ja 50-vuotisjuhlat voisi olla sitten jossain ravintolassa tai mökillä, miten nyt matkat parhaiten sopivat.
...2006 rippijuhlat, 2007 rippijuhlat, 2009 50 v synttärit, 2010 lakkiaiset, 20 v hääpäivä ja rippijuhlat ja tulevina vuosina 2011 lakkiaiset, 2013 50 v. synttärit ja lakkiaiset
Elämä on yhtä juhlaa...