Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-lupamaksusta

Vierailija
12.12.2010 |

Nyt on sunnuntai eikä virastot ole auki, joten koitan tietääkö täälllä kukaan. Minulla on tv-lupamaksu erääntynyt 2 viikkoa sitten ja rahaa laskun maksamiseen olisi kuukauden päästä vasta.

kyse on siis koko vuoden maksusta. Saakohan tuolta virastosta yleensä sovittua maksuaikaa kuinka helposti? Kuinka nopealla tahdilla asia menee ulosottoon? Ja jos ehtii mennä perintään niin kuinka nopeasti menee luottotiedot?

Aikeissa on siis maksaa lasku, mutta nyt ei vain ole mahdollista ennen tammikuun palkkaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on edes maksaa tv lupaa? Ei tarkastajaa tarvitse sisälle päästää.

Vierailija
2/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitat maanantaina sinne virastoon ja pyydät lähettämään uudet laput siten, että maksueriä on vuodelle useampia.

Eiköhän tuo onnistu ongelmitta, kun vaan kiireesti on itse asiassa aktiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on edes maksaa tv lupaa? Ei tarkastajaa tarvitse sisälle päästää.

on ihan asiallista hoitaa omat vastuunsa eikä elää muiden siivellä.

Vierailija
4/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole hoitanut tuota tilannetta pari viikkoa sitten, eli ennenkuin eräpäivä oli mennyt?

Vierailija
5/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole hoitanut tuota tilannetta pari viikkoa sitten, eli ennenkuin eräpäivä oli mennyt?

No mutta ap, soitat huomenna, pyydät eräpäivän siirtoa. Jos ei onnistu, niin sitten ei onnistu. Sinulle tulee kyllä muistutuskirje (tai kaksi) ennenkuin menee luottotiedot.

Vierailija
6/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, olisi pitänyt soittaa. unohdin. tiedän oli tyhmästi tehty. Itse asiassa asian piti olla täysin kunnossa ja rahaa piti olla, mutta palkka olikin 500 euroa pienempi kuin kuvittelin, joten tässä sitä nyt ollaan ja koitetaan selvitä joulusta 500 euroa vähemmällä rahalla kuin oli alkuperäinen suunnitelma.

tammikuussa sitten pitäisi tulla nämä lisät, jotka nyt ei tullut.

Alkuperäinen kysymys siis oli, että onko nyt vaarana, että luottotiedot menee? Muistutusmaksut ja korot tietenkin maksan, jos niitä tulee, mutta luottotiedoista olen huolissani.

Vierailija
7/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehtii tulemaan perintätoimistolta kirje ennen kuin pystyt maksamaan, niin en sitten tiedä.

Vierailija
8/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap vasta nyt on soittamassa lisää maksuaikaa, kun lasku on jo kaksi viikkoa myöhässä? Miksi et siis soittanut ennen laskun erääntymistä? Miten tämän yhden mielestä siis lukutaidossa on vikaa, jos asiaa ihmettelee... Viivästyskorko lähtee heti juoksemaan ja luultavasti ensimmäinen huomautuskin on jo matkassa. Maksuajasta sopiminen olisi ollut mahdollista ennen laskun erääntymistä. Nyt voi jo olla vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän