Ärsyttää, kun landelaiset käyttää sanaa Hesa..
Kommentit (50)
ja teki aiheesta vielä aloitteen nettiin.
Kuitenkin syntyperäiset ja monen polven helsinkiläiset käyttää kaikkia näitä nimityksiä, Stadi, Hesa, Helsinki.
Maalaisliiton juonia!
asuen edelleen Hesassa ja sanon ihan Hesaksi jokapäiväisessä puheessa! Että älä käy yleistämään..
Mä käytän ihan kiusallanikin sanaa Hesa. Vähänx niitä nyppii :D
P.S. Tampere on Tampere, ei mikään Manse!
Mä sanoisin kyllä Tampesteri. Voisitteko pliis alkaa kaikki käyttämään tätä, ettei mua vaan ärsyttäis se miten puhutte.
T. Lähiöäiti Hervannasta :)
tai pari.pamia pari nappii huiviin no joha relaat t.hesassa syntyny böndel kasvanu ja TERVAAN MUUTTANU!!!JA HEI!!KU TE HESALAISET TUUTTE TERVAKOSKEN PUUHAMAAHAN NI MUISTAKAA ET TÄÄ ON TERVA!!!TERVA!!!SIIS HEI KAIKKIHAN SEN TIETÄÄ!!!KYL MUA ÄRSYTTÄÄ!!!HAHAAAAAA......................
kaikki muut kuin hesalaiset ovat landelaisia.
Ei kyllä paljon kiinnosta.Ainakaan hesalaiset.
jätkä sano mulle tosta hesa-nimestä ja selitti et se on stadi joo ku se on niin olevinaan.kysyin siltä missäs oot syntyny ni nurmijärvellä......hahaa!mä hesas!sit pysy turpa kii.ja asiakkaani joka on hesalainen 5.polves ni totes ET HESA ON HESA JA SILLÄ SIISTI!!TÄS MITÄÄN REMU AALTOSII OLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sanona helsinki, stadi tai hesa, tilanteesta ja seurasta riippuen.
en muuten ole koskaan kuullut kenenkään käyttävän sanaa LANDELAINEN :) korkeintaan joku on landelta.
Ja saa kait minua nyt ärsyttää asiat, ilman että siitä tarvitsee kenenkään vetää hernuleita nenukkaan...
-ap-