Joukkotappelu Hesassa, mamutko asialla?
Täällä varmasti jo ruodittu asia, mut en ole koko päivänä näillä sivuilla vieraillu.
Kommentit (23)
aina epäillään mamuja? Miksi ei voi mennä jakeluun se, että mamut voivat olla myös kohde?
Itse olin paikalla, eikä todellakaan ollut kyse mistään "joukkotappelusta", ja lähinnä "tappelu" vaikutti kavereiden väliseltä härnäämiseltä.
steissillä tappelemisella on pitkät perinteet ihan supisuomalaisten kullannuppujen keskuudessa.
yleensä aina näissä mukana. Melkein voisin nytkin lyödä vetoa, että ovat olleet toisena osapuolena.
Tulevat tänne snobeilee, perkele!
Varsinaiset kränääjät olivat aivan suomalaisia.
Ne mamut + ½mamut yrittivät hillitä tilannetta. Suomalaiset taas yllyttivät kränääjiä.
ne turkulaiset jotka tappeli jo viime viikollakin.
Jostakin kun lukee, että ollu joukkotappelu niin mamut mukana! Joka ikinen kerta.
Eipä ollu ennen joukkotappeluja tässä mittakaavassa mitä nyt on. Kesällä linskillä ja nyt tämä ja koko ajan lisääntyy.
Perkeleet vi......taa!
Varsinaiset kränääjät olivat aivan suomalaisia.
Ne mamut + ½mamut yrittivät hillitä tilannetta. Suomalaiset taas yllyttivät kränääjiä.
tai puolimamu!
Mitä helvettiä menevät notkumaan joka paikkaan. Miksi edes ovat tulleet suomeen?
Jos ovat sotaa tulleet karkuun niin luulisi etteivät mene riitaa haastamaan, mut ei, mamut aina paikalla missä tapahtuu!
vaan kun ovat SYNTYNEET Suomessa. Minne heidän pitäisi lähteä?
Ja mamut ovat paikalla, kas kun kaltaisesi rasistit heitä vastaan hyökkäävät.
Ymmärsitkö siis? Tämä "joukkotappelu" ei edes ollut sellainen, ja liki kaikki olivat syntyperäisiä suomalaisia.
tai puolimamu!
Mitä helvettiä menevät notkumaan joka paikkaan. Miksi edes ovat tulleet suomeen?
Jos ovat sotaa tulleet karkuun niin luulisi etteivät mene riitaa haastamaan, mut ei, mamut aina paikalla missä tapahtuu!
suomalaisnuoret tekevät steissillä notkumassa? Onko näillä nuorilla eri oikeudet vain syntyperänsä "ansiosta"?
tai 1/3 mamu? Olisi helpompi kommentoida...
tai puolimamu!
kyseessä olivat kantasuomalaiset/suomalsiennäköiset, nin sitten olivat mamuja.
Mamua ei saa mainita, jos tekee rikoksia. Lisäksi alkaa jo olla erityinen uutinen, jos ei ollut mamu.
että mustalaiset ja somalit siellä tappeli. Meni aseman ohi niihin aikoihin
Itse siis paikalla olleena en nähnyt yhtään somalia tai romania osallisena.
väärin meni! Uutisoinnissa harvemmin kerrotaan tekijän olleen suomalainen, kun taas ulkomaalaistaustaa suorastaan alleviivataan.
taida tunnistaa eri etnisiäryhmiä toisistaan?
tappelemaan, lähtö tulisi samantien.
Niillä ei ole oikeutta tulla riehumaan tänne.
En puolla suomalaistenkaan riehumista, mutta mamujen tulisi olla kiitollisia että ovat päässeettänne.
Mut paskat ovat, jatkuvaa häiriköintiä koko ajan jossain päin maata.
muistaakseni somalien aluetta, venäläisillä on alueensa kolmen sepän patsaan lähistöllä.
muistaakseni somalien aluetta, venäläisillä on alueensa kolmen sepän patsaan lähistöllä.
t. 80-luvulla steissillä "asunut"
(vallasta taistelivat jakislaiset ja kontulalaiset)
aina epäillään mamuja? Miksi ei voi mennä jakeluun se, että mamut voivat olla myös kohde?
Itse olin paikalla, eikä todellakaan ollut kyse mistään "joukkotappelusta", ja lähinnä "tappelu" vaikutti kavereiden väliseltä härnäämiseltä.