G: Mitä ostaisit jos saisit tuhlata 300 euroa (vain itseesi)?
Nimim. rahat polttelee :)
Kommentit (28)
menisin ehdottomasti kasvohoitoon ja ostaisin kosmetologin suosittelemat KOSTEUTTAVAT kasvovoiteet yms tykötarpeet.
t. kuivanaama
menisin hierjojalle ja kosmetologille, loput käyttäisin sisustamiseen :)
ehkä se vähän ilahduttaa sitä menoa. Olen kyllä varannut tähän uudistukseen budjetiksi 1500 euroa. Ja hammaslääkäriaikakin varattuna ja kampaajalla käyn kahden kuukauden välein, ei ole sekään kaukana.
Tuossa olisi siis vasta osa rahoista.
Mutta ne on seuraavana hankintalistalla
mulla oli keväällä rahat ihan loppu, käytin kosteusvoiteena vanhentunutta aurinkorastaa. Rasva oli tosin naamalle tarkoitettu ja vain vuoden vanhaa, mutta silti.
Meillä on ex.n kanssa viikko/viikko systeemi ja käytän edelleenkin kun olen yksin huulirasvan sijasta virheostoshuulipunia. Aika raju yhdistelmä on luumun väriset olohousut, vihreä t-paita ja kirkkaanpunainen huulipuna. Mutta tuleepahan varastoja tyhjennettyä.
Nyt jos saisin rahaa ja se pitäis käyttää itseeni menisin lumenen tehtaanmyymälään ja sanoisin koko rahalla jotain kiitos. Tolla rahalla saisin varmaan monta purkkia ja purteloa.
jonkun näyttävän alusasusetin, jotta tuntisin oloni seksikkääksi. Sitten hemmottelisin itseäni uudella kampauksella ja kasvohoidolla. Jos rahaa vielä jäisi, niin hieronta täydentäisi hemmottelupäivän.
ja tästä ei missään nimessä pidä vetää johtopäätöstä, että olisin varakas, päinvastoin, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen, etten tuhlaisi sitä itseeni. Perheen/kodin yhteiset tarpeet tulee ensin mieleen, toiseksi, että jos nyt saisin vaikka joululahjaksi, panisin säästöön sen pahan päivän varalle. Jos se nyt konkreettisesti tänään mulle annettaisiin, tilaisin sillä siivoojan kotiin(en tiedä kuinka monta siivouskertaa sillä saa)
Mutta jos ehto olisi, että raha olisi käytettävä justiinsa heti ja ihan henkilökohtaisesti itselleni eikä koko perheen hyväksi, niin sitten menisin ostamaan todennäköisesti talvitakin. Kunnollisen unelmieni takin. Ja jos rahaa jäisi, vielä saappaat siihen.
lopuille säästäisin vähän lisää ja uuden sängyn ostaisin. Ja se olisi vain itseeni koska yh olen.
Ehdottomasti ottaisin huoneen jostain kivasta kaupungista, kävisin leffassa ja syömässä hyvin (mielellään tyttökaverien kanssa). Tarvitsisin ehdottomasti perheestä välillä lomaa.
Työt alkaa vuodenvaihteessa, ja mun vaatekaapin sisältö on säälittävää katsottavaa. Kivaa, lötköä kotivaatetta kyllä on vaikka muille jakaa, mutta kolmikymppiselle naiselle sopivat työvaatteet on kortilla, ne vähätkin sopivat on parin-kolmen vuoden takaista muotia. Loppuvuoden alennusmyynteihin lähdenkin pitkästä aikaa ns. tositarkoituksella.
tai koko rahalla reissuun esim lähimpään laskettelukeskukseen
äääääh, en osaakaan sit päättää...
että niin moni hekumoi noin pienistä rahoista. Mulla jää ylimääräistä joka kuukausi monta sataa euroa, ja tämä siis sen JÄLKEEN kun olen käynyt kampaajalla, shoppaillut ja hoitanut harrastuskulut... Olen aika onnekas :-)
vaikka joka viikko, mutta tällä hetkellä ostaisin
- untuvatakin (Joutsen) tai
- arkikäyttöön teräskellon bling-bling efektillä
Taidan ostaa molemmat, kunhan ehdin.
Nimim tylsä realisti