Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko seksi vain rakkauteen?

Vierailija
11.12.2010 |

Voisitko harrastaa seksiä ilman rakkautta?

Minun mielestäni seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja rakkauteen, ilman rakkautta ei ole seksiä. Kuinka moni on samaa mieltä? Mitä mieltä miehenne ovat?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempaa parisuhteessa tutun kumppanin kanssa. olen harrastanut seksiä ilman tunteita muutaman kerran. mieheni on luultavasti samaa mieltä. eli jos meillä tulisi ero, hän luultavasti harrastaisi joskus yhden yön suhteita, ennenkuin löytäisi kumppanin.

Vierailija
2/13 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin harrastanut seksiä vain rakkauden kera, olisin ollut ilman jo kohta kymmenen vuotta, ja olen kuitenkin asunutkin niistä vuosista jonkun kanssa seitsemän vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehet on kanssasi samaa mieltä niin ihanaahan se on =)

Vierailija
4/13 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu perseeseen.

Vierailija
5/13 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tarvitse olla sinisilmäisyyttä. Se voi olla ihan tietoinen valinta olla rikkomatta itseään.

Vierailija
6/13 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tarvitse olla sinisilmäisyyttä. Se voi olla ihan tietoinen valinta olla rikkomatta itseään.

Mun mielestä seksi liittyy himoon ja alkukantaisiin vietteihin, kiva lisä, jos sitä voi tehdä rakastamansa ihmisen kanssa, mutta pelkkien himojenkin tyydytys on ihan ookoo...!

Vierailija
7/13 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä ilman rakkautta, ja epäilemättä kumpikin tekisi sitä mielellään taas, jos vain saisi.

Keskenämme harrastamme seksiä jonkinlaisella rakkauspohjalla, mutta arkisesti ja ilman kovin suurta intohimoa.

Vierailija
8/13 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi minustakin kuuluu rakkauteen. On sitä tullut harrastettua joskus ilman rakkauttakin uuden tuttavuuden kanssa, muttei se ollut silloin niin nautinnollista.

Ei olla puhuttu tarkalleen tästä asiasta, mutta oletan että miehenikin on samaa mieltä.

Vierailija
9/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu rakkauteen. Seksiä on ilman rakkautta ja rakkautta ilman seksiä.

Vierailija
10/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas on haaveilija, edes mun kanssa ei voi vain panna, vaan pitää olla romantiikkaa. Pikapanot on sille totaalinen turn off.

Vierailija
11/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse saan siitä sillä lailla eniten irti

Vierailija
12/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan hyvää ystävääni Jaakkoa: Seksi kuuluu perseeseen.

Vierailija
13/13 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneksi taustatiedoksi: olen mies.

Minusta seksi ja rakkaus kuuluvat jotensakin yhteen. Ei ole tähän 39 vuoden ikään mennessä käynyt mielessä tehdä aloitetta naiselle, johon en olisi ainakin kohtalaisen ihastunut. Ja seksin jälkeen olen ruukannut olla rakastunut korviani myöten. Olen siis jotenkin tunneherkkä ihminen, enkä viitsi kiusata itseäni.

En silti väitä, etteikö joku muu voisi naida vaikka kuinka ilman rakkautta. Se on heidän oma kokemuksensa tilanteesta, mitäs minä siitä kränäämään.

Olen kuitenkin jutellut erinäisten ihmisten kanssa vaihtuvista seksikumppaneista. Jotkut näkevät aiheekseen puolustella toimintaansa, vaikken minä ole mitenkään syyllistänyt. Jotkut taas ovat kertoneet katuvansa, koska ovat tunteneet kadottaneensa jotakin tärkeää pitkäksi aikaa. Pitää kuitenkin muistaa, että ne ihmiset joilla kaikki on hyvin, eivät koe tarvetta avautua tai puolustella itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi