Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko onnellinen parisuhteessasi?

Vierailija
11.12.2010 |

Jos et, niin miksi et hae parempaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut aikaiseksi hakea eroa, vaikka sitä joka ikinen päivä mietin.

Vierailija
2/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosimme tänä syksynä. Uuden hakeminen on evvk. Uskon, että onni tulee sisältä päin, en tarvitse siihen miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella onnellinen mieheni kanssa :)

Vierailija
4/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskon että miehenikin on. Ei ole ainakaan antanut mitään viitteitä siitä etteikö asia näin olisi.

Vierailija
5/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulin että miehenikin oli,kunnes paljastui, että hän ei olekaan onnellinen kanssani vaan haki seuraa toisista naisista. Nyt emme ole kumpikaan onellisia.

Vierailija
6/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten useimmiten olen, kun kerran yhdessä ollaan. Mies on rasittava, itsekeskeinen, vanhanaikainen juntti. Mutta osaa se tehdä joskus kivoja yllätyksiä, joista sitten tulen hyvälle mielelle. Äskettäin tulin opiskelemasta, ruoka oli juuri pöydässä ja ukko oli kuorinut minulle perunat valmiiksi ja annos oli pöydässä. Harvinaista, mutta kivaa..

Vierailija
7/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni on ihan ok, ei sen kummempaa. Mutta ei niin ongelmainen että haluaisin sen takia ruveta sotkemaan tätä lapsiperhekuviota ja etsimään uutta miestä. Kunnon kipinä on ollut poissa meidän suhteesta jo vuosikausia, mutta näinkin voi hyvin elää.

Mulla oli joskus nuorempana tosi mustavalkoinen kuva siitä, että parisuhde olisi joko ihanaa pyörryttävää romantiikkaa tai sitten jääkylmä kulissi jota pidetään naapurien takia yllä, mutta eihän se niin mene. Mun avioliittoni on "ihan kiva".

Vierailija
8/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki meidänkin parisuhteessa on ne huonot hetkensä, mutta päivittäin olen kiitollinen tästä parisuhteesta ja omasta miehestäni. Meillä on vain niin samanlainen ajatusmaailma. Haluamme elämältä hyvin samanlaisia asioita. Odotamme yhdessä lasten kasvua, sitä että muuttavat pois ja voimme taas matkustella kaksin, lapsenlapsia ym. elämä on yhteistä odotamista.

Vielä väännämme kättä neljännestä lapsesta, mutta onnellisia olemme, teimme neljännen tai emme.

Vierailija
9/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikin että moni ei kestäisi valittamatta parisuhteessa jossa vaimo hoitaa kaiken talouteen ja lapsiin liittyvän.

Vierailija
10/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tosissamme tarkoita sitä.

Vierailija
11/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies käy suurimmaksi osaksi hermoilleni monien (minun mielestäni) typerien juttujen takia, mutta en silti ikinä vaihtaisi häntä kehenkään toiseen =)

Vierailija
12/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut parempaa ja se tarkoittaa salasuhdetta varattuun työkaveriin.. Uutta miestä ja uutta isää lapsille en halua, haluan vain nauttia ihanasta rakkaussuhteesta ihanan miehen kanssa..

Vierailija
13/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni on ihan ok, ei sen kummempaa. Mutta ei niin ongelmainen että haluaisin sen takia ruveta sotkemaan tätä lapsiperhekuviota ja etsimään uutta miestä. Kunnon kipinä on ollut poissa meidän suhteesta jo vuosikausia, mutta näinkin voi hyvin elää.

Mulla oli joskus nuorempana tosi mustavalkoinen kuva siitä, että parisuhde olisi joko ihanaa pyörryttävää romantiikkaa tai sitten jääkylmä kulissi jota pidetään naapurien takia yllä, mutta eihän se niin mene. Mun avioliittoni on "ihan kiva".

Vierailija
14/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tee juuri mitään yhdessä perheenä tai pariskuntana, koska kaikki yhteinen tekeminen menee aina riitelyksi. Tätä menoa ne loputkin tunteet kuolee parin vuoden sisällä.. Erota ei taida osata kumpikaan, yhteisen talouden ja lasten takia tässä ollaan.

Vierailija
15/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulin että miehenikin oli,kunnes paljastui, että hän ei olekaan onnellinen kanssani vaan haki seuraa toisista naisista. Nyt emme ole kumpikaan onellisia.

Vierailija
16/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltainen isä, joka todella tekee kaikkensa, että meillä on hyvä ja turvallinen olla ja on luonteeltaan niin kiltti, että ikinä en usko hänen pettävän minun luottamustani.

Ja sitten taas toisaalta viime aikoina on alkanut tuntumaan, että sitouduin liian nuorena, enkä kokenut tarpeeksi rakastumisen tunnetta, intohimoa, seikkailua. Etenkin yhtä kohtaan nuoruudestani minulla on hyvin ristiriitaisia tunteita. Toisaalta taas kaikki ne kerrat, kun olen päätä pahkaa rakastunut/ihastunut on päättynyt siihen, että minua on loukattu tavalla tai toisella...

Ehkäpä olen onnellinen enemmän perheestäni kuin juuri parisuhteestani, mutta ainahan voi omaa "suoritusta" parantaa. Pitää vain antaa aikaa ja mahdollisuutta meille kahdestaan. Tulevaisuuden toiveet ovat hyvin samankaltaiset ja tahto siihen, että meillä on hyvä olla.

Vierailija
17/17 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen on kuitenkin ilmennyt, että mieheni tunteet ovat niin masennuksen latistamat, että hän miettii avioeroa. Tällaisessa tilanteessa ei voi olla itsekään kovin onnellinen. Eroa en kuitenkaan edes harkitse, koska rakastan häntä ihan yhtä paljon kuin viikko sitten ja uskon, että hänenkin tunteensa elpyvät, kun masennus hellittää. Ongelmana on nyt saada hänet hoitoon ennen kuin hän paukkaa maistraattiin eropapereita täyttelemään.