Tero kysyy:
onko täällä tähän aikaan sellaisia ihmisiä, jotka voisivat kuvitella seurustelevansa yhden lapsen yh-isän kanssa, jolla on suhde kunnossa eksään, hyvä ammatti eikä alkoholiongelmia tai muitakaan
ongelmia kaapissa?
Normaali suomalainen mies, ei puhu, mutta pussaa ja hyväilee ehkä normaalia enemmän.
Suvaitsevainen, koulujakäynyt, omillaan toimeentuleva mies.
Lemmikkinä kissa, joka varmaan heittää pian veivinsä.
Tero
Kommentit (29)
Huumorintajua ois hyvä olla ja suvaitsevaisuuskaan ei ole pahitteeksi. Tero
jokaisella ihmisellä se on erilainen. Yleensä niillä, jotka sanovat omaavansa (sori svetisismi) eniten huumorintajua, omaavat (sori, taas svetisisimi) sitä vähiten.
Suvaitsevaisuuskin on hauska käsite. Suvaitaanko esim tiukkapipoilua vai keskiviikon vastaisena yönä rumpuja soittavaa naapuria.
Laita postia
jotta vältät vastaisuudessa tekemästä samoin?
Tero
kysyin vain muiden puolesta.
Huumorintajua ois hyvä olla ja suvaitsevaisuuskaan ei ole pahitteeksi. Tero
jokaisella ihmisellä se on erilainen. Yleensä niillä, jotka sanovat omaavansa (sori svetisismi) eniten huumorintajua, omaavat (sori, taas svetisisimi) sitä vähiten.
Suvaitsevaisuuskin on hauska käsite. Suvaitaanko esim tiukkapipoilua vai keskiviikon vastaisena yönä rumpuja soittavaa naapuria.
jos näillä mennään, niin ennemmin rummut kuin tiukkapipoilu ;)
Hyvää yötä.
Tero
mies petti ja uusi elämä edessä
aikaa itsellesi ja suhteen päättämiselle.
Jos haluat peilata juttuja tai keskustella, niin laita postia tulemaan.
Tero
Kivalta kuulostava mies. Jos olisin vapaa ja etsisin suhdetta, mikään piirteistä ei ainakaan pelästyttäisi pois.
Minä olen varattu, joten se siitä, mutta jos olisin miestä vailla, kiinnostus saattaisi herätä. Ensimmäiset kysymykseni olisivat ikäsi, asuinpaikkasi edes suurinpiirtein, pituutesi (olen itse pitkä), harrastuksesi... Ei tarvitse kertoa täällä, kiinnostuneet osaavat kysyä suoraankin. Mutta sanoisin, että olet toisella kierroksella oleville naisille hyvin potentiaalinen tapaus. Entä omat vaatimuksesi naisille?
älkää menkö halpaan ;-)
tero on sama nainen, joka ei osaa käyttää tietokonetta sen vertaa etteikö olisi jo oppinut, että nuolinäppäimellä viestit lähtevät useampaan kertaan.
Tero