Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Oletko lukenut Raamatun?

Vierailija
10.12.2010 |

jos olet niin miksi, jos et ole, niin aiotko ja miksi ja jos et aio, niin miksi et?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaimmat kirjat on jääneet lukematta. Uutta Testamenttia luen enemmän ja useammin.

Vierailija
2/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun joskus 12-vuotiaana luin opuksen kannesta kanteen; halusin tietää mitä siellä sanotaan ja kova lukemaan olin tuohon aikaan muutoinkin.

Hyvä että luin niin nyt ei enää tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosti

aika vetevää ja tylsää välillä, mutta sain sen luettua

Vierailija
4/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin Uuden Testamentin vuodessa läpi ja sitten päätin tarttua haasteeseen ja luin Vanhan testamentin. Aikaa meni reilut 3 vuotta.

Miksi? Uskon takia ja tietty myös siksi, että kyseessä on aikamoinen maailmankirjallisuuden klassikko, johon kulttuurimme pohjaa monelta osin.

Vierailija
5/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten into hyytyi. Saattaisin tarttua urakkaan uudestaankin. Tosin nyt ole ajankohtaista. Silloin teininä tuli pohdittua uskonasioista ja välillä jopa käytyä joissain hengellisissä tilaisuuksissa.

Vierailija
6/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän parempiakin satukirjoja kuin raamatun.

Vierailija
7/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittanut lukemisen UT:sta. Sitäkään en silti ole vielä kokonaan lukenut ja VT on lähes kokonaan lukematta.

Mutta olen kristitty ja aion lukea! Harmi vaan, ettei koskaan tunnu oikein olevan aikaa siihen.

Vierailija
8/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut pari kertaa läpi.

syyt: 1. olen kasvanut kristillisessä perheessä. 2. mielestäni suuret uskonnolliset kirjat tai edes periaatteet kuuluvat yleissivistykseen. 3. uteliaisuudesta

terveisin uuspakana

Vierailija
9/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittanut lukemisen UT:sta. Sitäkään en silti ole vielä kokonaan lukenut ja VT on lähes kokonaan lukematta. Mutta olen kristitty ja aion lukea! Harmi vaan, ettei koskaan tunnu oikein olevan aikaa siihen.

ettei ole aikaa... Oikeasti juuri mikään ei ole niin tärkeää kuin Raamatun lukeminen. Ei edes palstailu ;))

Vierailija
10/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ihan kiinnostuksen vuoksi. Aikuisempana sitten yhtä kirjallisuuskurssia varten, missä tarkasteltiin Raamatun vaikutusta länsimaiseen kirjallisuuteen.

Vierailija
11/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testamenttia lähinnä, enkä sitäkään kokonaan.

Pitäis lueskellä useammin.... Muutama vuosi sitten luin, mut sit se on taas jäänyt.

Vierailija
12/12 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteella, tyyliin hauki on kala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi