Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä OPELLE lahjaksi?

Vierailija
10.12.2010 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrösukat, kynttilä, viiniä, suklaata, joulukukka, patalappuja, leffaliput, muumimuki, jokin kirja (esim. finlandiapalkittu), joulukahvia, pähkinöitä ja rusinoita purkissa...

Vierailija
2/33 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä osteta mitään lahjaa opettajalle. Lapsi itse väkersi paperista vissiin 5 korttia, johon oli kirjoittanut OPELLE. Vie sitten ne. Ei ole aikomustakaan aloittaa mitään lahjontakierrosta päiväkoteihin eikä koululle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin sellaset nimellä varustetut suojelusenkeli-heijastimet. :)

Vierailija
4/33 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ei tarvitse mitään muuta kuin hyvän joulun toivotuksen, mutta jos jotain, niin ei ainakaan noita edellä mainittuja. Jotain kuluvaa mielellään.

Vierailija
5/33 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen mies!

Vierailija
6/33 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella teennäistä että opelle kiikutellaan jotain pikkupaketteja suklaata tai muuta turhaa pikkukrääsää.

Vierailija
7/33 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä opelle pitäis hankkia jokin joululahja? Hyvän joulun toivotus riittää vallan hyvin :D

Vierailija
8/33 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausimuumimukin.

Vierailija
9/33 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun luokassa olet, niin lähes kaikki kuitenkin jotain tuovat opettajalle.

Vierailija
10/33 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja minkä ikinä olen saanut, oli viime keväinen Erilainen lahja, joka minulle lahjoitettiin Kirkon ulkomaanavun kautta. Perhe oli lahjoittanut koulupuvun Afrikkaan, hinta 5e. Aivan ihana lahja.

T. Ope

Vierailija
11/33 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalainen koki itse tärkeäksi, että antaa jonkun lahjan opelle.

Päätettiin sitten, että mitään valmista ei osteta, vaan lapsi tekee itse huolellisesti erään arkisenkin käyttöön tarkoitetun esineen.

Ja homma onnistui hyvin ja on niin siisti, että voisin itsekin sitä mielellään käyttää.

Vierailija
12/33 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja minkä ikinä olen saanut, oli viime keväinen Erilainen lahja, joka minulle lahjoitettiin Kirkon ulkomaanavun kautta. Perhe oli lahjoittanut koulupuvun Afrikkaan, hinta 5e. Aivan ihana lahja.

T. Ope

Ja saakohan niitä englanninkielisenä? Voisin ostaa jos saa, asumme ulkomailla.

Vierailija
13/33 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ope

www.toisenlainenlahja.fi. Saa sähköisen kortin englanninkielisenä. Juuri ostin molempien lasten opeille, koska kippojen ja kuppien osto on niiiin turhaa. t. ope

Vierailija
14/33 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten porukkalla joku oikeasti arvokkaampi. Kuluvana lasken myös kukkasen ja minusta se on ihan hyvä. Persoonaton toki, mutta kukat on aina kivoja ja ne kuihtuu aikanaan.

Mä ostin keväällä tarhatädeille 0,375 shamppanjat (isommat liian kalliita ja halusin aitoa ihan juhlavuuden takia) ja pienen pussukan käsintehtyjä taidesuklaita. Siis niitä suklaita oli varmaan kolme kappaletta siinä pussukassa. Veikkaan, että tykkäsivät.

Vierailija
15/33 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ostaisi koskaan sellaista toiselle enkä tykkäisi saada.

Vierailija
16/33 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ope

www.toisenlainenlahja.fi. Saa sähköisen kortin englanninkielisenä. Juuri ostin molempien lasten opeille, koska kippojen ja kuppien osto on niiiin turhaa. t. ope

Juuri ostin 2 koulupukua :)

Vierailija
17/33 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan annettu lasten opeille niitä ja opettajan kommentti oli että paras lahja ikinä :)

Vierailija
18/33 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen mitään välikäsiä tarvitaan?

Vierailija
19/33 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ostaisi koskaan sellaista toiselle enkä tykkäisi saada.

Itse otan mielummin tuollaisen kun jotain rojua nurkkiin pyörimään.

Vierailija
20/33 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti korkeintaan, muuta ei tarvita.

t. Ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme