Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Finnair harrastaa törkeää ikärasismia
10.12.2010 |
Finnair harrastaa törkeää ikärasismia!
Minkään muun lentoyhtiön henkilökunta ei ole koottu vanhimmista ja sairaimmista lentoemännistä pitkillä lennoilla kuin Finnairrilla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En ota kantaa itse asiaan. En vain malta olla huomauttamatta, että rasismi tarkoitta rotusortoa. Ikärasismi siis tarkoittaisi jotain eri rotuisten ja eri ikäisten sortamista. Kannattaisi sanoa ikäsyrjintä.