Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa verenluovutus!

Vierailija
10.12.2010 |

Kävin äsken veripalvelun sivuilla. En ole koskaan nähnyt tuota veritilannetta noin huonona. Muistakaa käydä tässä joulun/vuodenvaihteen tienoilla luovuttamassa, jos olette luovutuskelpoisia!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse O- ja verta olisi otettu, mutta flunssan takia siirretiin.

Vierailija
22/25 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalaiset välttis saa luovuttaa - homoseksiä harrastavat ja prostituutiota käyttävät nimittäin ei saa! niiillä on iso tautiriski.

siita nimittain, etta saanko luovuttaa verta, ja mulle tuli vastaukseksi pino syita miksi en tule koskaan saamaan luovuttaa sita, eika kumpikaan noista edellamainituista edes tullut kysymykseen! ;-) Eli aika moni lopulta ei saa luovuttaa (mullakin on mm. toi Britannia-ongelma, lisaksi mulla on verisuonitauti ja imetan talla hetkella).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asuinmaa on Pohjoismaiden ulkopuolella, joten SPR saa hommata verensä muilta.

Vierailija
24/25 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein kunnon haloo! Saatte sitten ihmiset lopettamaan verenluovutuksenkin. Pyrkikää ihan samoihin lukuihin kuin kirkosta eroaminen. Voi vittu teidän kanssa.

Vierailija
25/25 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt luovuttamaan pitkään aikaan, kun edellinen raskaus päättyi keskenmenoon ja sen jälkeen ei saanut luovuttaa. Nyt olen uudestaan raskaana, ja tulen vauvan synnyttyä todennäköisesti imettämään pitkään, eli menee varmaan vielä ainakin pari vuotta ennen kuin voin taas luovuttaa...

Muutenkin yleensä muistan koko verenluovutuksen juuri sellaiseen aikaan, etten voi syystä tai toisesta juuri silloin luovuttaa (hammaslääkärikäynnistä liian vähän aikaa, flunssa ollut juuri tms.). En edes muista, milloin olen viimeksi saanut luovuttaa. Ehkä joskus toissa vuonna. :S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan