Kaikki on NIIN ihanaa - fb-päivittäjät!
Onko elämänne oikeasti juuri sitä, vai jotain aivan muuta? Vai eikö rahkeet riitä päivittämään silloin, kun kaikki menee päin vittua? Pelkästään silloin, kun maailma hymyilee ja sinun perheesi on Täydellinen?
Kommentit (7)
Harmittaako se sinua jotenkin, jos joku on onnellinen? Onko se sinulta pois? Ja jaksat sitä ihan täällä päivitellä!?
niin, että v*ttaa ja on vaikeeta ja ahistaa ja kaikki on p*stä, niin kukaan läheinen ei saa tietää, että kaikki on oikeasti Ihanaa, Onnellista ja Täydellistä. Näin mua ei kadehdita, vaan ennemminkin saan siitä hyötyä, kun toiset säälistä valittaa mulle omiakin elämiään, lupailee ja lahjoo... näin elämästä saa kivaa :)
kaikki menee päin persettä tai on valittamista tai pahaa sanottavaa joten eikö olekkin ihanaa kun ihmiset muistavat hehkuttaa edes fb:ssa
onnesta kuin vitutuksesta :)
Mutta se vähän ärsyttää välillä kun eräs kaverini laittaa joka tunti hehkutusviestin :) Ja jokainen samanlainen :D Kyllä me varmaan huomataan jo siitä yhdestä päivityksestä että menee hyvin :)
Surkeita/valitusstatuksia en halua laittaa, kun ei ne ole mun lemppareita myöskään lukea. Tyyliin, kun mikään ei ole hyvin, vaikka mikään ei ole myöskään huonosti. Oikeasta surusta en halua siellä puhua, jos joskus aihetta onkin. Liian pintaliitoinen paikka siihen (kun statukseni näkevät vieraammatkin).
Ihan mieletöntä hehkutustakaan en harrasta, kun se tuntuu niin monia ärsyttänyt, olen täältä oppinut! *tietää*
Enimmäkseen ne on pieniä "oivalluksia", sattumuksia, huomioita, tapahtumia...
hehkuttajatyyppiäkään, mutta ei, minulla ei riitä rahkeet päivittämään silloin kun kaikki menee päin vittua.
Elämäni tällä hetkellä on oikeasti aika täydellistä muuten, mutta sellaisella hetkellä, kun olen yöllä valvonut vauvan kanssa, aamulla esikoinen saa itkupotkuraivarit, itsellä on flunssa ja hirveä päänsärky ja puuro palaa pohjaan, niin en ihan ensimmäisenä ole ryntäämässä Facebookiin tekemään yhtään minkäänlaisia päivityksiä. Näin ollen joskus menee aina pidempikin aika ilman yhtään päivitystä :)
kauhee krapula, liikaa pakkasta -päivittäjät. Onko mitään uutta? Narisette kaiken aikaa muutenkin.