Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan puhkipoikki väsynyt ja uupunut

Vierailija
10.12.2010 |

miksen saa sairaslomaa? viikon sain :( pitää kuulemma syödä, nukkua ja tehdä jotain kivaa. Näinhän olen yrittänytkin tehdä, tehdä kaikkeni toipumisen eteen! käynyt osa-aikatöissä, pitänyt huolta itsestäni jne mutta nyt olen uupunut. niin uupunut että joudun kohta TAAS sairaalaan. silti en saa sairaslomaa. nyky-yhteiskunta vaan on kuulemma tällainen kun kiirettä riittää. en saanut edes psykiatrille aikaa. miksei ne usko kun minä tiedän että nyt on rajat ylitetty jo pahasti. miksei ne usko että tämä johtaa taas osastohoitoon ellen pysähdy?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on läheisen kanssa sama ongelma, on ihan psykoosin partaalla ja yritettiin viedä hoitoon. Pollapolilla sai lääkkeet käteen ja pistettiin kotio. Hän on vuoden sisään jo ollut kertaalleen psykoosissa ja laitoshoidossa ja on niin selvää että kohta taas mennään, mutta ei perkele saa hoitoa, ei.

Oikeesti, sunkaan ei pitäisi joutua pitämään puoliasi, kun olo on tuollainen. Mutta koita nyt silti, ei voi muuta sanoa. Saikun loppupuolella heti luuri käteen ja uutta aikaa tiskiin, voi olla että seuraavaksi saat 2 viikkoa ja vasta sen jälkeen sitten sitä hoitoakin...

Vierailija
2/2 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on läheisen kanssa sama ongelma, on ihan psykoosin partaalla ja yritettiin viedä hoitoon. Pollapolilla sai lääkkeet käteen ja pistettiin kotio. Hän on vuoden sisään jo ollut kertaalleen psykoosissa ja laitoshoidossa ja on niin selvää että kohta taas mennään, mutta ei perkele saa hoitoa, ei. Oikeesti, sunkaan ei pitäisi joutua pitämään puoliasi, kun olo on tuollainen. Mutta koita nyt silti, ei voi muuta sanoa. Saikun loppupuolella heti luuri käteen ja uutta aikaa tiskiin, voi olla että seuraavaksi saat 2 viikkoa ja vasta sen jälkeen sitten sitä hoitoakin...

pakkohan se on näin kokeilla tehdä. rakastan työtäni tai rakastin mutta olen niin uupunut etten pysty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi