Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yläkerrasta kuuluvia tömtöm ääniä vaimentaa?

Vierailija
09.12.2010 |

Siis kerrostalon yläkerran naapuri kävelee siellä töm töm töm töm niin että ärsyttävä matalataajuinen ääni kantautuu tänne pitkin iltaa ja ottaa päähän.

Jos jätetään naapurin murhaaminen pois laskuista, niin voiko töminää vaimentaa mitenkään tästä kämpästä käsin eli auttaako, jos kattoon tekisin jonkun vaimennuksen tms.?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se matalaääninen töminä on oikeasti ihan vi--n ärsyttävää.

Vierailija
2/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole löytänyt ratkaisua. Hiljaa mielessään kiroaminen saattaa auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Korvatulpat käytössä ja lisäksi olen iltaisin laittanut kännykän nappikuulokkeet ja kuunnellut jotakin rauhoittavaa. Hieman auttaa.

Vierailija
4/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kyllä asialle oikein mitään muuta tehdä kuin pyytää naapuria kävelemään hijaisemmin tms. eillä oli ennen vastaava tilanne, se oli ihan hirveetä. Kerroin asiasta naapureille pariinkin kertaan (valvoivat vielä tosi myöhään aina), mutta ei auttanut. Sitten muutimme pois, ei nyt siitä syystä, mutta uudessa talossa ylimpään kerrokseen.

Jos töminä alkaa häiritä, on vaikea olla huomaamatta sitä, se on kurjaa...

Vierailija
5/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töminään voi nimittäin vaikuttaa se tömistelijä. Joillain on tapana kävellä tosi raskain askelin ja kantapää edellä, jolloin tömisee paljon. Kävelytyyliä ei ole mahdotonta keventää hieman.

t. kanta-astujan entinen naapuri

Vierailija
6/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi tajuta.

Vierailija
7/7 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi tajuta.

jos olisit asunut tällaisen alakerrassa. Jatkuva matala ja yllättävän kovaääninen töminä on jotenkin tosi raastavaa. Varsinkin jos yrittää nukkua, lukea tai keskittyä johonkin.

Mua häiritsee muut kerrostalon äänet paljon vähemmän.

t. kanta-astujan entinen naapuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän