Elämäsi suurin nautinto
Kommentit (45)
Siemensyöksy naisen pimpissä on ehdoton ykkönen.
on illalla suihkussa.
Ovi lukkoon ja äidin omaa laatuaikaa. 3 lasta vinkuu oven takana, mutta mies saa pärjätä tämän minun luksus-hetken verran iltahulinoista. Huonoa omaa tuntoa poden kuuman pitkän suihkun hiilijalanjäljestä. Mutta nyt ei mahda mitään.
Ja siellä suihkussa siis ihan vaan tavallista suihkuttelua =)
1. Lapset
2. Älylliset haasteet
3. Puutarhanhoito
4. Seksi
...ja olen mies. :D
ihanat kuumat löylyt, puhtaus ja aivan mieletön jälkitila..nam
- Aamusuihku + hyväntuoksuiden ihovoide
- Aamukahvi + sanomalehden lukeminen rauhassa
Turha ilmeisesti lisätä, että olen aamuihminen...:)
lapset nukkumassa, viinipullo auki, Wallander tms. tallennettuna nauhalla. Elämäni mies vieressä.
en oikein osaa kaivata siitä minnekään muualle.
Suurin nautinto on runkkaaminen kun en alkoholia käytä, enkä mitään päihteitä. Seksi toki vois olla nautinto, mutta puolisoa ei juuri kiinnosta, eikä vieraisiin uskalla mennä. Koska vaikkei samaan kategoriaan mahdukaan niin suurempi asia on isyys kuin nautinnot yhteensä. Siksi vieraissa käymisellä ei voi isyyttään vaarantaa.
Harrastukset tulee toisena ja se pelkkä haliminen vaimon kanssa sitten seuraavana.
kaikki mikä niiden ympärille nivoutuu. Taidenautinto, ystävät, onnistumisen ilo, nautinnon virittäminen.
1. Yksin kotona oleminen
2. Saunominen ja nukkuminen
3. tv:n katselu
...listastani voi tulkita, että nämä "nautinnot" puuttuvat lähes kokonaan tämänhetkisestä elämästäni. Seuraa, seksiä ja älyllisiä haasteita on liiaksikin, joten yksinään möllöttäminen tuntuisi suurimmalta nautinnolta juuri nyt.
Toisenlaisessa tilanteessa listani olisi varmaan erinäköinen.
1. Ruoka ja ruuan laittaminen pitkän kaavan mukaan
2. Viini, viini, viini!
3. Estetiikka, liittyy sekä omaan ulkonäköön että kodin sisustamiseen
4. Suklaa, varsinkin tumma
5. Sauna
6. Hesari + kuppi kahvia aamulla
7. Sohvalla lojuminen
8. Se fiilis, mikä tulee kovasta urheilurääkistä
9. Nauraminen
10. Seksi
kaikki nautinnot muuttuvat tylsiksi tai vastenmielisiksi, jos niitä on liikaa. Eli vaihtelu virkistää nautinnoissakin. Ei ole yhtä ylitse muiden.
Tai vielä tarkemmin se, kun saa illalla käpertyä oman miehen kainaloon nukkumaan. Monesti olen hänelle sanonut, että tässä on minun paratiisini. Alkaa itkettää, kun miettii, että joskus kuolema meidät todella erottaa. En tiedä, miten vanhuksena pystyn opettelemaan yksinnukkumisen, ilman toista puoliskoani.
esim. avantouinti on euforinen kokemus. Parasta on, kun voi mennä löylyistä avantoon ja takaisin noin 3-6 kertaa. Se jälkiolo on aivan mahtava :)
Nautin myös
ystävien seurasta
perjantai-illasta
lauantai-illasta
sunnuntaista
työstäni
lasteni seurasta
puolisoni seurasta
uimisesta
pyöräilystä
luonnosta
koirastamme
lukemisesta
suklaasta
hyvästä ruuasta
viinistä
jäätelöstä
....elämästä
*NUkkuminen
*Viinilasi raskaan työviikon jälkeen
*Matkustaminen
*Shoppailu
*Syöminen
Tulee kutkuttavan hyvä olo jo näitä lukiessaan. En tiedä, mietin teitä, vieraita ihmisiä, ajattelemassa onnellisia asioita, siirtymässä mielessänne niihin hyviin hetkiin... Se tuo mulle hyvää oloa. :) Tällaisiin ajatuksiin pitäisi palailla useamminkin päivän mittaan.
Moni on jo listannut samoja mitä itsekin listaisin, ei paljon lisättävää. Mieheni, lapseni, koirani, perheeni; siskoni perhe. Aamukahvit, kiireettömyys, aamut, sauna, viini, suklaa, seksi. Onhan näitä.
Tämän ketjun laitan suosikkeihini! :)
Se, kun miehen vapaapäiväaamuna herää siihen että mies ja lapsi puuhailevat aamujuttuja, ja saa jäädä itse vielä peiton alle lämpimään.
Se, kun oma 1vee tulee spontaanisti halaamaan ja suukottamaan - voiko suurempaa iloa ja riemua olla?
Ja kun vapaailta koittaa, lapsi on laitettu nukkumaan ja sanottu miehelle hei ja painettu ovi kiinni, ja katsoo kellosta kuinka monta tuntia on vain ja ainoastaan minun ja ystävieni käytössä!
1. Aerobic ja kaikki muu liikunta.
2. Raaamatun lukeminen ja opiskelu
3. Hyvä leffa tai dokkari joka liitty historiaan taikka luontoon.
4. Miehen kanssa touhuaminen, ihan mitä vaan, ei seksi ainoastaan.
5. viinilasillinen hyvän ruoan kanssa.
1) haasteet elämässä
2) poikkeuksellinen lahjakkuus
3) suklaa
4) seksi