Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt liikkeellä vain pahaa oloa?

Vierailija
09.12.2010 |

Viikon ajan olen voinut huonosti, en ole oksentanut kuin kerran, mutta jatkuvasti on etova "ällö"olo. Lämmöt ovat koholla, 37,4 (normisti mulla n. 36,5) ja väsyttää mutta ei muita oireita.

Onko tämä jotain lievää vatsatautia vai mitä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kotiin tänään töistäkin. Ihan kuin olisi raskaana ja kärsisi lievää aamupahoinvointia ja vähän samaa päiväsaikaan, mutta kun en ole raskaana. Nyt ollut tällaista kaksi päivää.

Vierailija
2/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en niin olisi kiinnittänyt huomiota, mutta olen tässä useammankin kerran havahtunut huomaamaan että on tosi paha olo ja vähän heikottaa. Oksentanut en ole eikä ole ollut lähelläkään. Olen pistänyt tuon pahan olon syömättömyyden piikkiin.

Eilen ja tänään olen tuntenut taas vilua ja sellaista kipeää oloa kun tuntee olevansa tulossa kipeäksi. En ole mitannut kylläkään lämpöä.

Mutta eipä noista tiedä. On mitä on. Niin paljon kaikenlaista pöpöä sitä liikkuukin ympäri vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauspahoinvointia muistuttaa. Siltä minustakin on tuntunut ja en ole raskaana.

3

Vierailija
4/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän ollut tosi pahaolo. Aina välillä ihan hyvä olo, mutta sitten tulee tosi huono olo. Vilunväristyksiä menee selkärangassa. Ei kuumetta. Maanantaina oli lisäksi vielä olo, että mahtaakohan iskeä ripuli, mutta ei sitten tullutkaan. OUTO TAUTI!

Vierailija
5/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi lapsista valittanut, että oksettaa, mutta ei ole muuten vaikuttanut kipeältä. Olen ajatellut, että johtuu liiasta herkuttelusta tai väsymyksestä tai jännityksestä, mutta voisiko se tosiaan olla joku tauti?

Vierailija
6/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden aamun myös ripuloin. Särki, väsytti, etoi ja oli lievä kuume yht 3 päivää.

Vierailija
7/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilunväristyksiä,flunssatuntua. Ei oma olo lainkaan.

Pojalla oli toissaviikolla närästystä, pahaa oloa. Kesti viikon. Jotain virusta varmaan. Nuorimmalla nyt kova flunssa..

Vierailija
8/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin ruokamyrkytykseksi.

Vierailija
9/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripuloinut tänään puoli päivää.

Vierailija
10/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin koululainen valitti muutaman päivän, että huono olo. ei oksentanut kuitenkaan.

Itsellä nyt tämän päivän ollut tosi huono olo. Oksettaa muttei kuitenkaan. Vatsa sekaisin vähän. Vessassa joutunut käymään useamman kerran. Lisäksi vilunväreitä, ei kuumetta.

Eli ilmeisesti on liikkeella jotain tällaista tautia :/

Vierailija
11/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samat oireet, lievää lämpö, etovaa oloa, järkky väsy, jäsenten särky, kesti melkein viikon ja luulin tosissani jo olevani raskaana, vaikka se ei ole mahdollista (sterilisaatio). Tuli myös kahdelle mun siskolle ja kaverille, jotka tapasin pari päivää ennen oireita.

Vierailija
12/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein viikon on jo ällöttänyt aina välillä ja samalla aina vähän väsyttää. Nyt on jo vähän parempi olo.

Vierailija
13/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut tällä viikolla lievää vatsatautia. Alkoi huonolla ruokahalulla ja vatsakivun valittellulla, jatkui puolen päivän ripulilla ja parilla oksentamisella, jonka jälkeen parani. Esikoisella oli yhtenä yönä lievää lämpöäkin.

Mulla on itsellä ollut kans sellainen jatkuva kivistävä tunne vatsalaukussa.

Eli kyllä sellaista pöpöä on liikkeellä.

Vierailija
14/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aina jossainpäin Suomea kyllää joku pöpö!!!!

Sitten ne kiertää ja kaartaa ja muuntuu ja tulee uutena tautina taas.

Hohhoijaa, ei ole koskaan aikaa kun on tautivapaa maa.

Vierailija
15/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve/ sairas/ terve/ sairas. Meillä lapset on myös yrjönneet, mutta kuopuksella oli kaksi ekaa päivää vain kipeä vatsa ja vasta kolmantena yrjösi.

Esikoinen oksensi maanantaina ja sitten terve ja taas nyt torstaina oksentaa rajusti.

Tässä taudissa kaikki eivät yrjöä.

Vierailija
16/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan eskarin hoitajat sanoivat, että ei oikein tiedä onko terve vai ei. Toisena päivänä hyvä olo ja toisena taas huono ja lievä lämpö kuuluu mukaan.

Vierailija
17/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelma on se, että etoaa, ei tule kunnollista oksua, kyökkäilee ilmaa, mutta se menee ohi ja on hetken taas ihan terveen oloinene. Käsittämättömän ärsyttävää. Kiva saada töissä tuo etoamiskohtaus kesken jotain palaveria.

Tottakai aina jossainpäin Suomea kyllää joku pöpö!!!!

Vierailija
18/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös. Juurikin sellaista raskauspahoinvointimaista, enkä todellakaan ole raskaana.

Vierailija
19/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan kauhuissani, että olisin vahingossa raskaana, kun olo on just täsmälleen sellainen. Tätä on kestänyt jo viikon, mutta onneksi siis muillakin samanlaista tautia. Tosiaan erikoinen pöpö, kun ei tule kuumetta eikä kunnolla yrjö lennä ;), mutta jatkuvasti paha olo, sekä ala- että ylävatsassa.

Vierailija
20/21 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana päivänä oksensi kerran, samoin neljäntenä, muuten oireina "vain" kova vatsakipu (jonka takia ei syönyt juuri mitään) ja väsymys, nukkui pitkiä päiväunia ja meni oma-aloitteisesti nukkumaan iltakuuden-seitsemän maissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan