Mies pihtaa, miten jaksaa sitä? :(
Miten kauan pitää ymmärtää miestä, joka puhuu toista, ja tekee toista, tai tässä tapauksessa nimenomaan ei tee.
Seksielämämme ei ikinä, ikävä kyllä, ole ollut parasta mahdollista, eikä se varmasti sitä tule ikinä meidän välillä olemaankaan, mutta nykyään seksiä ei ole juuri minkään vertaa, enkä minä saa siitä irti mitään.
Miehellä on aina ollut itsetunto ongelmia sänkyhommiin liittyen, johtuen mm. pettämisistä entisessä elämässä (siis miehen ex tyttöystävä on pettänyt miestä, joka on todellakin satuttanut miestä.) Toisaalta, mies on aina ollut "liian nopea", ja tämä on aiheuttanut riittämättömyyden tunnetta ja pahaa mieltä miehelle, ja minulle turhautumista, tietenkin olen parhaani tehnyt, etten sitä miehelle liian avoimesti näytä, mutta eihän hän tyhmä ole.
Nyt tuntuu, että homma ajautuu kokoajan huonommalle tolalle, mies ei enää halua seksiä juuri koskaan, ja mitä vähemmän sitä harrastetaan, sitä huonommin skin vähä menee.
Minä kaipaan seksiä ja läheisyyttä, edes jonkunlaista kipinää parisuhteeseen. Olen lasten kasvaessa löytänyt energiaa liikkua ja panostaa vielä enemmän itseeni, ja olenkin tyytyväinen painooni ja kroppaani (niinkuin siihen nyt voi olla kolmen raskauden jälkeen tyytyväinen), ja tunnen itseni haluttavammaksi, mutta tuntuu pahalle, ettei mies halua, minua, seksiä, sitä en voi varmaksi tietää, eikö halua vaan minua, vai seksiä ylipäätään.
Mies sanoo, että haluaa, mutta ei osoita sitä millään tavalla, ja tuntuu välttelevän tilanteita joissa seksiä ehdittäisi harrastaa (kuten varmaan useamman pienen lapsen vanhemmat ymmärtää, aikaa ei aina ole liikaa).
Toisaalta mies on se, joka on kerännyt painoa itselleen, enkä edes tiedä, kuinka kauan jaksan tuntea halua häntä kohtaan. Niin turhamaista kuin se ehkä onkin, minua häiritsee miehen kasvanut maha, ja laiskuus, se, ettei sitä näytä kiinnostavankaan huolehtia itsestään, vaikka minä niin teen.
Ja av:n periaatteella tietysti mies pettää, mutta sitä en usko, tunnen mieheni niin hyvin, että luotan siihen, että tässä ei todellakaan ole kyse siitä.
Toisaalta, tunnen itseni ja tiedän, että minä sen saatan vielä tehdäkin, jos asia ei tästä muutu, olenhan joskus muinaisessa maailmassa pettänytkin (en nykyistä miestäni). En todellakaan halua pettää, enkä tehdä niin miehelle, tiedän, että hänelle se olisi liian kova isku, mutta tiedän, että ajan mittaan tulen katkeraksi, jos joudun tyytymään seksittömään elämään.
En vaan enää tiedä mitä tehdä, ja millä asiaa voisi parantaa?
Onko kukaan muu elänyt /elääkö kukaan tällä hetkellä suhteessa, jossa seksielämä ei toimi, ja miten te jaksatte sitä? Itse en enää tiedä..
Minä olen seksuaalinen nainen ja libido on vahva. Rakastan miestäni älyttömästi ja silloin rakasta sata lasissa - myös sängyssä.
Alkuun meillä oli seksiä mukavasti, sitten mies hyytyi. Luultavasti säikähti halukkuuttani sängyssä - en sano koskaan ei ( ;
Nyt tilanne on se, että seksielämä on epätyydyttävää kannaltani. Juu - asiasta on puhuttu, mies tietää tilanteen. Enää en jaksa vongata (on niiiin kamalaa kuulla, että ei nyt huvita/voi/ehdi/haluta tms.). Menen siis miehen ehdoilla ja tyydytän haluni soloseksillä jne.
Pettäminen on käynyt mielessä, mutta en oikein usko että pystyn siihen, koska rakkaus on niin voimakas. Edellisessä liitossa petin suhteen loppumetreillä (oltiin eroamassa enivei), koska en rakastanut ja kunnioittanut exää pennin vertaa. Nyt tilanne on toinen. Lisäksi tiedän, että mies jättäsi minut sillä sekunnilla, jos jäisin kiinni.
Hän tietää, että seksi liimaa parisuhdetta ja tietää että se luo läheisyyttä ja tuo ihanat yöunet. Hän tietää sen, mutta en vain saa häntä muuttumaan "mieheksi". Sellaiseksi, joka kulkee kalu pystyssä koko ajan. Miehestäni tällaiset miehet ovat eläimiä, mielestäni hänellä nyt on vain alhainen libido.
Tilanne on kuitenkin ajautunut siihen, että hän lähestyy minua lähinnä juotuaan. Seksi on hyvää silloin, kestää pidempään ja antaa ihanat esileikit. Mutta tunnen oloni kamalaksi. Oma mieheni ei halua minua, kuten minä häntä.
Kuka sanoo, että jokainen mies haluaa reikää kuin reikää. Ei kaikki miehet nykyään ole sellaisia. Meille on ap osunut sitten nämä heikkolibidoiset miehet ) :
En tiedä mitä teen minäkään... Tässä nyt toistaiseksi.