Mitä lahjaksi 11-vuotiaalle tytölle??
Itsellä vain poikia, joten olen vähän ulkona tämän hetken in-jutuista :)
Äidiltäänkin yritin kysellä, mutta ei oikein osannut ehdotella mitään...
Kommentit (14)
Entä mitä kivaa voisi yhdistää noihin leffalippuihin, jos vaikka pari niitä ostaisi?
Kirja on aina hyvä lahja
jos siis olet TÄYSIN VARMA, että lapsi tykkää lukemisesta!
Meillä menisi kirja täysin hukkaan, koska tyttö ei tykkää yhtään lukemisesta!!
Kannattaa kysyä kaupassa mitä kirjaa myyjä suosittelee, ellei ole tietoa tytön kirjamausta. Ja silti kannattaa itse vähän selata myyjän ehdottamia kirjoja, kun on huonolaatuisiakin.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1278704/tassa_joulul…
Itselle tulee mieleeni Schleich-eläimet ja varsinkin fairy-sarja, ne on aika in ainakin meillä päin. Lautapelit on ajattomia, ihan voi ostaa jo vaikka oikean monopolyn, mutta muuttuva labyrintti on kiva. Jokin eläintenhoito tai heppa-aiheinen tietokone/pleikkari/wii -peli. DVD-elokuva, pitkille automatkoille valmiiksi cd:lle luettu kirja, musiikkia cd:llä, huivia, koruja, peili-kampa -setti, jos enemmän varaa oma hiustenkiharrin, tämän ikäisillä alkaa myös uusi pehmolelukausi ylisöpöin halattavin pinkein sydäntyynyin tai vastaavin, kokoa tiimarin pikkukrääsää kynää, kumia jne kassillinen tai vastaava tuotekassi hygienia/meikki-puolelta esim. huulirasva, ihania saippuioita, dödö, hiuslenksuja ...
Kirja on aina hyvä lahja
jos siis olet TÄYSIN VARMA, että lapsi tykkää lukemisesta! Meillä menisi kirja täysin hukkaan, koska tyttö ei tykkää yhtään lukemisesta!!
jos saisi omaan makuunsa sopivan hyvän kirjan lahjaksi.
käy niissä yksin vaan vanhempien kanssa ei ole lapselle lahja vaan vanhempien tukemista. Vanhemmat sen lipun kuitenkin ostaisi. Jos itse kulkisi jo kavereiden kanssa, niin sitten on eri asia.
Minusta leffaliput tämän ikäiselle, joka ei vielä käy niissä yksin vaan vanhempien kanssa ei ole lapselle lahja vaan vanhempien tukemista. Vanhemmat sen lipun kuitenkin ostaisi. Jos itse kulkisi jo kavereiden kanssa, niin sitten on eri asia.
kyllä meidän 11v käy leffassa kavereidensa kanssa! Ilman vanhempia!
Kirja on aina hyvä lahja
jos siis olet TÄYSIN VARMA, että lapsi tykkää lukemisesta! Meillä menisi kirja täysin hukkaan, koska tyttö ei tykkää yhtään lukemisesta!!
Hän voisi innostua lukemaan jos saisi omaan makuunsa sopivan hyvän kirjan lahjaksi.
tai että ollaan suorastaan ESTETTY tyttöä valitsemasta mieleisiä kirjoja??
HUOH!
käy niissä yksin vaan vanhempien kanssa ei ole lapselle lahja vaan vanhempien tukemista. Vanhemmat sen lipun kuitenkin ostaisi. Jos itse kulkisi jo kavereiden kanssa, niin sitten on eri asia.
Meillä ainakin 10 ja 13v käy yksin ja kavereitten kans leffassa. Ei todellakaan ota vanhempia enää mukaan tuon ikäinen.
oon ymmärtänyt että kaikki 11v kulkee kavereitten kans leffassa. ainakin meillä päin.
Saavat laivareissun ja saa ottaa molemmat 2 kaveria mukaan.
Samalla annetaan vanhemmille pieni irtiotto arjesta kaksistaan.
No ittelleni ainaski ottasin lahjaks jonkun lahjakortin tai leffalippuja. Muuten tuossa joku kommentoi ettei tän ikäset käy leffas yksin tai kamun kaa, ite ainaskii käyn kamujen kaa leffas ja kaupungilla ongelmitta. Vaatteita ei kannata tarjoka koska se jää sitten käyttämättä.
Se lahja riippuu vähän että minkälaiselle tytskylle oot ostelemassa.
johonkin mieleiseensä vaatekauppaan.
leffalippuja
Stabilon ohuita tusseja tai geelikyniä
lahjakortti H&M:ään tai Heseen