Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Proparin forte, Priorin ym. ravintolisät

Vierailija
09.12.2010 |

onko kenelläkään kokemusta auttaako noi oikeasti?

Imetyksen aikana mun hiukset on suurinpiirtein tippunut päästä ja kynnet katkeilee, lohkeilee eikä kasva. Olen miettinyt, että onko näistä ravintolisistä oikeasti apua vai toipuuko hiukset ihan itsestään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Priorinilla voi nopeuttaa toipumista. Siitä on oikeasti apua, mutta hemmetin kallista on. Halvemmallakin voi kohentaa ruokavaliota.

Vierailija
2/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hiukset muuttunut ainakaan parempaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistut viestiketjusta tai kun palaat siihen. Opettele klikkaamaan linkkejä hiirellä.

Vierailija
4/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin painaa pari kertaa liikaa "lähetä viesti" lootaa, meillä kun on netti pätkinyt pari päivää ja luulin, että se jämähtäminen johtui siitä.. :)

Inhottaa oikeasti tosi paljon, kun tukka on niin ohut :( mulla aina ollut tosi paksu, kiiltävä ja kaunis pitkä tukka mutta imetys vei kyllä kaikki kauneuden tästä pehkosta..

Olen yrittänyt syödä järkevästi ja terveellisesti, mutta tuntuu siltä, ettei kroppa ota toipuakseen. Olen syönyt monta vuotta multitabseja ja ajattelin nyt kokeilla tuota "hiusvitaamiinia" lisäksi.

Vierailija
5/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kaljuuntuva mamma myös. Menee puolisen tuntia peittää ohimolta kalju jos jonnekkin meinaa mennä. Ei sitä pipoa päässä voi pitää ihan jokapaikassa.

Vierailija
6/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus neuvoi, että kynnet ja hiukset tykkää hieronnasta?

Eli siis kynsinauhoja ja päänahkaa pitää hieroa, jos haluaa kauniit kutrit ja kynnet...:) mene ja tiedä sitten..

Vierailija
7/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi kallis.. Syökää pähkinöitä ja avocadoa.

Vierailija
8/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisen hoitovapaalla olevan kukkarolle... :(

no ehkä mun pitää vaan hyväksyä harvenevat hiukseni..

Vierailija
9/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtöön ja hyvään tai huonoon kuntoon sekä pituuteen ja paksuuteen vaikuttaa mm. perimä (geenit), sairaudet (mm. kilpirauhasen vajaatoiminta), hormoonit (raskaus ja imetys), kokonaisravitsemus, stressi, anemia, lääkitykset ja hiusten KÄSITTELY.

Kehon hyvinvointi näkyy hiuksista.

Hiusten huono kunto voi myös johtua ravintoaineiden puutteesta.

Monipuolinen ruokavalio ja ruoan laatu ovat erittäin tärkeitä myös hiuksille, erityisesti silloin, kun hius on kasvuvaiheessa vielä hiuspohjan alla. Hiusten kannalta hyvät rasvat, riittävä veden juonti sekä monipuolinen ruokavalio, jossa on tarpeeksi proteiineja, kalan omega-3 rasvahappoja (EPA ja DHA), kivennäisaineita ja vitamiineja. 

Hiusten lisääntymistä, pituuskasvua tai paksuutta EI voi lisätä millään lisäravinnepillerillä. Ihan oikeesti, EI voi.

Jos näin olisi, niin meillä olisi kaikilla paksut hiukset napaan asti aivan varmasti, mutta kun ei ole. Ja missähän ne kaikki pitkäkyntisetkin ovat?

Rakennekynsiä laitetaan, kun omat ei kasva.

Varmista, että saat riittävästi D-vitamiinia, sillä sen vajaus surkastuttaa talirauhasia ja hiuspohja kuivuu. 

Jos syö kananmunan päivässä, se vahvistaa hiuksia paremmin kuin mikään pilleri tai shampoo.

Näkyviä tuloksia alkaa huomata puolen vuoden jälkeen.

Voit todellakin kokeilla kaikenlaisia lisäravinne juttuja, mutta niiden vaikutus usein on minimaalinen tai täysin nolla. 

http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm

Vierailija
10/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priorinin asian ajaa paljon halvempi Biotiini Strong Hair & Nail. Joillekin se on tuonut apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan