Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua hermo menee 1v9kk kanssa!

Vierailija
08.12.2010 |

Onko muilla tempperamenttisia taaperoita?

Tuntuu et toi tyttö on muuttunut parin viime viikon aikana ihan mahottomaks..

Joka asia on ei ja en..järkyttäviä itku-potku raivareita ihan joka asiasta joka ei mee oman mielen mukaan..ja se huudon määrä..huoh.Mä tuun hulluks!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut samaa, just tollasta jokapäivä muutamankin kerran kunnon itkupotkut. Itse puhaltelin nurkan takana ja sitten vaan tyynnyttelemään. useinkaan ei auta vaan täytyy huutaa loppuun kunnes syli edes kelpaa....

väsyttävää kieltämättä....

Nyt ikä 2v 3kk ja on niin minä itse, ei saa auttaa jne... mutta itkupotkarit vähentyneet :D Jos ei mene väliin silloin kun haluaa ITSE.... Eli jos jonnekin lähtö, aikaa täytyy varata hyvin jotta saa puetuksi jne... mutta sisukkuuden vuoksi oppiikin nopeaa uusia asioita vaikka kääntöpuolena jokseenkin hermoja riipivät "taistelut"...

Vierailija
2/5 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niiiin helppo vauva ja lähti kävelemään vasta 15-kuisena.

Silloin ja vähän sen jälkeen 1,5 v tuntui että jokin naksahti lapsella päässä.

Olen tänään pidätelly huutoani kolme kertaa ja yhtä monta kertaa olen meinannut antaa luunappia. Tämä on pelottavaa, sillä minua ei ole koskaan lyöty, en ole lyönyt esikoista ja nyt on kyllä niin lähellä ruumillinen kuritus, mitä halveksin ja inhoan yli kaiken.

Kestän sen miten kuten, että taapero repii tavaraa kaapeista, räpsyttää valoja jne. Tämä nyt on perässäkulkemista, eikä lasta voi todellakaan jättää hetkeksikään yksin.

Mutta sitä en kestä, että kiljuminen alkaa, kun vaatetta laitetaan päälle, lasta laitetaan turvaistuimeen tms. Taaperolla on niin vahva tahto ja tuntuu että kulkee ihan omia polkujaan. Tämä sen lisäksi, että neito on kovin vilkas.

Ymmärrän sinua ap täysin. Olen todella paljon lapsen kanssa, mies pysyy kotoa poissa. Ehkä on hyvä että menen töihin kohta. Ei huvittaisi, mutta varmaan läppäisen lasta, jos en pääse kohta pois täältä. Mies jää kotiin lapsen kanssa puoleksi vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö kohta 1,5v ja tuo vaihe alkoi jo puoli vuotta sitten. Tyttö on todella itsepäinen ja kun huuto alkaa sitä on vaikea saada loppumaa. Ja se tulee kovaa.. Oon monta kertaa saanut paheksuvia katseita kaupassa kun tyttö saa kassalla jonkun raivarin. Nykyään pitää laittaa kaikessa vastaan. Ei saa pukea eikä riisua, ei suostu menemään potalle, ei syöttötuoliin, ei kylpyyn, ei nukkumaan, ei pulkkaan jne. Yksikin päivä meni 45min että saatiin puettua ulkovaatteet. Ja sitten kun ulos pääsee on siellä ihan mielellään. Ja osaa olla kyllä todella ihana ja suloinen myös, antaa suukkoja ja halailee. Silti tuo päivittäinen taistelu on tosi uuvuttavaa. Onneksi meilläkin tulee vuoron vaihto kohta, pääsen töihin, ihanaa!

Vierailija
4/5 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli niin vaikee päivä et ois tehny mieli laittaa taaperolle postimerkki persuuksiin ja lähettää jonnekin hyvin kauas..mut sit sitä ois tullu heti ikävä kuitenkin..on tää äitinä olo välillä niin haastavaa :(

Tsemppiä kaikille tempperamenttisten muksujen äideille!

Ap

Vierailija
5/5 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei enää itsellä pala päre niin helposti kun ymmärsin että se on uhmaikää. Luulin että poika tekee sitä jossain määrin tahallaan, on minua vastaan, koska kaikkia muita kohtaan hän on enkeli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi