Mitä ajatella kaverin käytöksestä?
Ollaan kyseisen ihmisen kanssa tunnettu vajaa kymmenisen vuotta, tutustuttu kun opiskeltiin samaan aikaan ja jatkettu sen jälkeen yhteydenpitoa. Erityisesti opiskeluaikaan vietettiin paljon aikaa yhdessä ja kyllä minä mielsin tämän ihmisen hyväksi ystäväksi. Sitten kun muutettiin eri paikkakunnille, niin ollaan oltu vähemmän yhteyksissä, mutta kutsua on tullut puolin ja toisin esim. tupareihin ja muihin pippaloihin. Facebookin kautta ollaan sitten muuten pidetty yhteyttä.
Laitoin tälle ystävälle muutama viikko sitten viimeksi viestiä ja kerroin siinä olevani raskaana. Kaveri ei ole kuitenkaan vastannut mitään, vaikka on käynyt päivittäin Facebookissa. Ennen on aina vastannut viesteihin. Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Tuntuu tosi oudolta..
Kommentit (2)
musta ei ainakaan ois kiva saadilmotusta ystävän raskaudesta viestillä..
kysyin vaan miltä tää muista kuulostaa. Ja kyllä musta tuntuu kurjalta, jos on unohtanut vastata mulle, kun kerroin itselleni tärkeän uutisen. Kyllä mä olen aina onnitellut, kun on tullut jotain uutisia, kuten silloin kun kaveri meni kihloihin ja hankki koiranpennun.
Lapsettomuudesta en tiedä, mutta opiskeluaikoina ystäväni oli kovasti sitä mieltä, että haluaa adoptoida lapsen/lapsia. Ja kyllä meidän yhteisiä tuttuja on raskaus- ja vauvauutisista aidosti onnitellut.
ap