Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat nälkäisenä todella pahalla päällä?

Vierailija
08.12.2010 |

Jos minulla on nälkä, ei edes kamalan kova, olen todella räjähdysherkkä ja kiukkuinen, etenkin perheelleni. Minua harmittaa tämä suunnattomasti, mutta tuntuu, ettei sille vain voi mitään (paitsi tietenkin syödä) :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aggressiivisia, kun verensokeri on alhaalla. Muuta sille ei oikein voi tehdä kuin muuttaa ruokavaliota jättäen nopeat hiilihydraatit pois, jolloin verensokeri pysyy tasaisempana, tai syödä useammin.

Vierailija
2/2 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti siis ;D olin samanlainen kuin ap, Todella räjähdysherkkä ja aivan järkyttävän kiukkuinen nälkäisenä, tai oikeastaan jo ennen kuin kunnon kiljuva nälkä (monessakin merkityksessä) alkoi vaivata. Kun jätin pastat ja pullat ja muut nopeat pois, olen ollut tasaisempi, ilmeisesti tasaisemman verensokerin ansiosta. On se vaan ihmeellistä se karppaus, kaikki vaivat parantaa ;) ja tämä tarina on tosi! :)

aggressiivisia, kun verensokeri on alhaalla. Muuta sille ei oikein voi tehdä kuin muuttaa ruokavaliota jättäen nopeat hiilihydraatit pois, jolloin verensokeri pysyy tasaisempana, tai syödä useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi