Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh en enää kestä anoppia ja hänen vaatimuksiaan!!

Vierailija
08.12.2010 |

Aiheena on tällä kertaa jouluaatto. Olemme mieheni kanssa olleet minun äitini luona yleensä jouluisin, koska anoppi pienimpien lastensa kanssa ei vietä joulua sen kummemmin kuin syömällä vähän paremmin. Anoppi on yleensä jouluisin töissä. Meitä ei ole koskaan aikaisemmin kutsuttu anoppilaan jouluksi ja anoppi ei ole suuttunut siitä, että olemme viettäneet joulua minun äitini luona.

Alkuvuodesta syntyneen esikoisemme vuoksi vietämme tämän joulun yhdessä kotona, perheenä kolmisteen. Olemme puhuneet koko vuoden asiasta, että vietämme tänä vuonna joulun ihan kotona. Nyt yhtäkkiä asia EI KÄY anopille. Anoppi vaatii meitä tulemaan hänen luoksensa jouluaattona. Mies on sanonut, ettei me tulla ja kiitteli kutsusta. Tässä välissä anoppi veti esiin anopin oikeudet viettää esikoisemme ensimmäistä jouluaattoa hänen luonaan sekä sen, että olemme olleet aikaisempina jouluina minun äidilläni. Esikoisemme pitää kuulemma tutustua anopin jouluperinteisiin ja sosialisoitua. Poikamme on nyt vuoden. Mikä hitto siinä on ongelmana, että haluamme olla kotona? On aikaisemmin ollut ok, että olemme olleet äitini luona jouluisin. Nyt se on yhtäkkiä aivan kamala asia ja anoppi vaatii meitä hänen luokseen.

Anoppi muutenkin asuu 200km päässä meistä, eikä ymmärrä että taksilla hurjastelu pitkin jouluaattoa tulee kalliiksi. Meillä ei ole autoa ja anopille ei voi jäädä yöksi. Olisihan se pitänyt arvata, että tästäkin aletaan vääntämään kättä..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan murehtisi(murehdi) anoppini "määräilystä", eiköhän aikuinen ihmkinen osaa toimia ilman kenenkään käskytystä ja tehdä niin kuin itse haluaa ja parhaaksi näkee...

Vierailija
22/25 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan, anoppi ei ole missään vaiheessa ollut kiinnostunut minusta. Esikoisemme on hänelle kaikkein tärkein. Aina pitäisi olla viemässä poikaa yökylään, melkein viikottain. Anoppi muutenkin on vähän jäljessä lastenhoidon suhteen. Poika oli 4kk ikäisenä ensimmäistä kertaa anopin luona yötä. Anoppi syötti pojalle ensisoseeksi suolalla, voilla ja punaisella maidolla höystettyä perunamuussia. Saa kuulemma antaa, just just..

ap

Ensin ajattelin, että taas yksi painajais-anoppi. mutta taitaakin "vika" olla miniässä. Voi, kun anoppi ei olekaan hänestä kiinnostunut ja ihan perunamuussiakin syötti lapselle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämäkin hysteeriset av-mammat syöttää penskoilleen heti kuin vain mahdollista kaikenmaailman eineksiä ja mäkkiruokaa. Minä olisin vetänyt anoppia turpaan, jos olisi muksulleni syöttänyt tuollaista suolarasvamuussia. Joku järki!

Vierailija
24/25 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämäkin hysteeriset av-mammat syöttää penskoilleen heti kuin vain mahdollista kaikenmaailman eineksiä ja mäkkiruokaa. Minä olisin vetänyt anoppia turpaan, jos olisi muksulleni syöttänyt tuollaista suolarasvamuussia. Joku järki!

Olis mulla varmaan ollut tekemistä, etten omalle äidille/anopille olis liian pahasti sanonut, jos vastaavaa olis käynyt, mutta ei tulis mieleenkään alkaa turpiin antamaan moisen takia, ei tod!

Vierailija
25/25 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku järki! On eriasia antaa yhden kerran "oikeaa" perunamuussia lapselle (kuten silloin joskus aikoinaan tehtiinkin ja ihan hengissä lapset säilyivät), kuin syödä tuollaista joka ikinen päivä. Eli hieman suhteelisuudentajua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän