Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteemme tarvitsee apua. Minkä puoleen käännyn? Mistä saisimme apua? ov

Vierailija
08.12.2010 |

Meillä on ollut oikeastaan suhteemme alusta alkaen seuraavanlainen ongelma:

minä kaivannut mieheltäni läheisyyttä ja hellyyttä. en saa sitä. itse joudun hoitaa parisuhteessamme sen puolen.

mies perustelee käytöstään sillä, että ei pysty, koska olen hänelle toisinaan ilkeä. kokee, että on "lyödyn" paikalla, eikä siksi osaa tai koe paloa lähestyä minua. sanoi haluavansa kyllä paijata kissaa, mutta ei leijonaa.

(Seksiä meillä kyllä on.)

Koen tämän oravanpyöräksi, koska en saa läheisyyttä muutun kiukkuiseksi, ja mieheni taas ei pysty läheisyyttä antaa koska olen kiukkuinen, ja minä olen kiukkuinen koska en saa läheisyyttä, ja mieheni ei taas pysty kiukkuiselle ilkeälle vaimolle antaa läheisyyttä jne jne jne. Loputon ORAVANPYÖRÄ.

Itse olen miettinyt, että en suhteen alussa ollut ilkeä, kiukkuinen tai leijona.En silti saanut läheisyyttä.

Mitähän miedän pitäisi tehdä?

Mistä saa järkevää terariaa, olemme harkinneet pariterapiaa.

Antakaa meille apua! eli vinkkejä mihin ottaa yhtyttä tai mitä ikinä tahansa.

Olen ehdottanut miehelle kahdenkeskistä lomaa, sellaista meillä ei ole ollut sitten sen jälkeen kun saimme ensimmäisen lapsen (4vuotta sitten).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan aloituksen.

Joku on kertonut todellisesta vaivastaan. Mutta av palstalla ei kukaan ole hänelle vaivautunut vastaamaan. Täällä kyllä keskusteluketjut kasvaa turhanpäiväisistä, provoista, yms. älykkyysosamäärältään vähäisissä aloituksissa.

Mutta voi ap. et varmaan ole enää linjalla! Toivon että näet tämän joskus, että ainakin minä olen sinulle vastannut ja harmitellut tilannettanne.

Suosittelisin että varmaan kannattaa mennä yhdessä pariterapiaan? Seurakunnalta saa ilmaista pariterapiaa, yksityisellä maksavat 100e kieppeillä / keskustelukerta.

Vierailija
2/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että kuulostaa KAMALAN tutulta. Meillä juuri tuollainen tilanne, ja kymmenessä vuodessa se on kärjistynyt tosi pahaksi.

Selvittelemme myös noita pariterapiamahdollisuuksia, sillä se on viimeinen vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Yksityiset perhe- ja parisuhdeterapeutit

2. Kirkon Perheasiain neuvottelukeskukset (Googleta omalta paikkakunnaltasi)

3. Kataja ry sivuilta löytyy paljon kursseja ja leirejä eri elämäntilanteisiin

Vierailija
4/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin mulla hyviä kokemuksia. Eli ei ollut mitään uskosta puhumista (mitä ex pelkäs) ja mukana oli sekä mies- että naisterapeutti. Välillä puhuttiin yhdessä ja välillä erikseen.

Niin ja me ei oltu siellä enää paikkaamassa suhdettamme vaan kävimme ns eroterapiaa, koska halusimme, että vanhemmuus toimisi myös eron jälkeen ja ero olisi lapsille mahdollisimman kivuton.

Vierailija
5/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheasiain neuvottelukeskus.

Vierailija
6/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luulla, että Sexpossa käsitellään vain seksiä. Vaikka teillä on seksiä, niin parisuhteen läheisyys, hellyys ja toisen toiveiden arvostaminen ovat silti melkeinpä tärkeämpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän