Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttoiko greippimehu raskautumiseen?

Vierailija
07.12.2010 |

Täällä esikoista haaveillaan niin paljon, että kaikki keinot tahdotaan ottaa käyttöön. Yk 6 lähtee heti käyntiin kun kuukautiset loppuvat.

Ostin vitamiineja ja omega 3- pillereitä! Ja greippimehua tietenkin. Donna testi on käytössä ja siitä bongaa aika hyvin ovulaation. Viime kuussa oli vähän epäselvyyksiä ovulaation kanssa, joten tuli välikuukausi. Toivottavasti siitä oli apua.

Millä yrityskuukaudella teidän raskautenne on startannut, ja mikä ehkäisy teillä on ollut ennen sitä.

Voi kun olisi oma perhe pian mitä rakastaa :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
2/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin pahaa etten halunnut yhtään enempää. Ei varmasti vaikuttanut noin vähäinen määrä tietenkään, mutta raskaaksi silloin tulin ;-). Kannattaa foolihappoa kyllä ottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä, minulle tuli himo greippimehuun alkuraskaudesta.

Vierailija
4/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että on rakkautta annettavana! Hyvä asenne. Kyllä te perheen saatte, tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin.

Itse olen päässyt tavallaan helpolla, koska olen tullut raskaaksi 1 - 5 kuukauden yrityksellä.

Vierailija
5/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt neljä hörppyä ottanut ja suussa maistuu kamalalle. Pitäisi varmaan yhteen putkeen yrittää juoda. Noh, ehkä tähänkin tottuu!

Millä yrityskuukausilla tulitte raskaaksi?

Hassua, että tuntuu turhauttavalta, vaikka vasta kuudes yrityskuukausi alkaa. Vaunutkin on jo katseltu valmiiksi! :D taidan olla liian innokas!

ap

Vierailija
6/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litkin sitä kun yritys oli päällä ja tärppikierto oli myös greippimehukierto ;D tiedä sitten oliko siitä hyötyä, mutta näin meillä.

Vierailija
7/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

join silloin greippimehua, en tiedä oliko sattumaa vai auttoiko. Makuun muuten auttaa se, että laittaa 1/4 osan appelsiinimehua, mä ainakin join tällä tavalla ihan mielelläni joka aamu ison lasillisen greippimehua.

Tsemppiä ja yritä olla stressaamatta liikaa!

Vierailija
8/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan pikkuhiljaa uskomaan greippimehun tehoon! Niin moni on sanonut tulleensa raskaaksi greippimehu kierrosta..

Mies nauraa kun luen netistä vinkkejä ja innostun kaikista uusista vinkeistä!

ap

Vierailija
9/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä uskoin myös kunnes vuoden ja kaikkien "poppakonstien" yrittämisen jälkeen vaan jouduttiin tutkimusten kautta toteamaan että emme kuulu tähän luomuihme-porukkaan eli hoitoihin jouduttiin. Nyt tosin onnellisesti raskaana mutta pitkän tien jouduimme kulkea edes tähän pisteeseen... Siihen mihin suurin osa pääsee edes tajuamatta miten hyvin heillä on asiat...

Mutta toivon teille onnea ja greippimehun vaikutuksia :)

Vierailija
10/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohtuulliset känät siitä

Vierailija
11/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sattumalta juuri 2. kierrossa join sitä kierron alussa ja tärppäsi. Ekassa en juonut ja kk alettua ajattelin, että nyt kyllä otetaan samantien kaikki keinot käyttöön. :D

Vierailija
12/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vain joka 3.kierto on hedelmällinen? Tietääkö joku mihin tällainen ajatus voisi perustua?

Vierailija
13/17 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join greippimehua, vähintään lasillisen päivässä menkkojen alusta ovulaatioon. Muutenkin rakastan sitä :) 

Plussakierrossa oli selvästi runsaammat limat joten ken tahtoo uskoa, uskokoon että greippimehu auttoi.

Luin jostain ketjusta myös brittitutkimuksesta liman määrän ja laadun yhteydestä raskautumiseen. Lima on siittiöiden turva ja elinehto.

Greipin lisäksi tikutin plussakierrossa oviksen saapumisen. Tunnen itse munasolun irtoamisen selvästi, tiedän paria tuntia ennen että pian lähtee ja sitten tunnen kummalta puolelta. Polttelee. Mutta on tärkeä tietää jo päivää aiemmin joten tässä tikutus oli hieno apu! 

Vierailija
14/17 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä kokeilisin ihan perinteisellä spermalla. Vaan eihän tuota koskaan tiedä...

Vierailija
15/17 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä, nykyään riittää nuo hedelmät ;)

Vierailija
16/17 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa käytössä oli greippimehu, ovistikut, laparoskopia ja Clomifen. Eniten uskon apua olleen laparoskopialla, jolla endometrioosioireet helpottuivat jonkin verran. Itselläni ovulaatio raskautuessa oli jo 8. Päivä. Ennen laparoskopaa olin niin kipeä vielä 8. Päivä, että petipuuhissa ei juui tullut oltua. Toinen tuli ilman mitään kikkailuja ekasta kierrosta.

Vierailija
17/17 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätettiin ehkäisy pois ja pantiin ihan normisti kuten ennenkin (ei mitään ovisten kyttäilyä, poppaskonsteja). Ekalla kierrolla tärppäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi