Lue keskustelun säännöt.
Mun ukki on vuosi vuodelta vihaisempi
06.12.2010 |
kun näkee tuon Tuntemattoman sotilaan. Sen mielestä siinä annetaan NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN väärä kuva, että oksat pois. Eniten sitä ärsyttää ja ärsytti taas tänäänkin niin että soitti mulle, kun sotilaat laulavat. "Siellä mitään hoilattu, ei ollu aihetta eikä olis saanukkaan", se sanoo. Kaipa se on uskottava kun oli sekä talvi- että jatkosodan rintamalla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikä se pitänyt niistä veteraanikeräilijöistäkään yhtään.