Minkälaisia käsineitä teinitytöt käyttävät pakkasilla?
Kun lapaset ei ole tarpeeksi lämpimät, niin käyttääkö tytöt nahkakintaita vai mitkä on pakkasella IN ?
Kommentit (13)
Kyllä tarkenee! Ostin sellaiset itsellenikin.
Toinen vaihtoehto on nahkarukkaset karvavuorilla!
mutta kun lapaset ovat nyt vain ja ainoastaan katu-uskottavat käsineet, niin niillä mennään ;-D
Eikä tämä nyt ainakaan huono juttu ole, itse en aikoinani edes unta olisi nähnyt siitä, että lapaset laittaisin....
mutta kun lapaset ovat nyt vain ja ainoastaan katu-uskottavat käsineet, niin niillä mennään ;-D
Eikä tämä nyt ainakaan huono juttu ole, itse en aikoinani edes unta olisi nähnyt siitä, että lapaset laittaisin....
mitä sinä sitten käytit?
mutta kun lapaset ovat nyt vain ja ainoastaan katu-uskottavat käsineet, niin niillä mennään ;-D Eikä tämä nyt ainakaan huono juttu ole, itse en aikoinani edes unta olisi nähnyt siitä, että lapaset laittaisin....
mitä sinä sitten käytit?
... jotka sitten jäätyivät koppuroiksi. Mutta mitäpä sitä ei olisi tehnyt :-D
t. myös korvat napsahtivat ikävästi jäähän ilman pipoa
Mulla oli teinivuosina lapasia kans parit päällekäin, kerran sain joululahjaksi sellaset kaupasta ostetut lapaset, missä oli karvavuori. Se oli suurta ihmettä, että sellaiset sain, koska äiti oli aina niin kotikutoisten puolesta... ehkä ne tuli joltakulta muulta.
Mutta ylivetokäsineet kovilla pakkasilla oli juurikin nahkaiset rukkaset tai kintaat, karvavuorilla tietty. Mulla on ne vieläkin, vaikka se vuori on jo ihan littana.. Ja sinne alle lapaset, jos oli tosi tosi tosi kova pakkanen. Tämä oli tuossa 1986-88..
Nykyään onneks teinit näyttää käyttävän pipoa aika kiitettävästi, toisin kuin tuolloin... huh..
kunhan niissä on villainen ja joku thinsulate-tyyppinen tuulenpitävä vuoritus. Ovat useaa nahkakinnasta paljon lämpimämpiä.
aina kahdet lapaset päällekkäin. Hyvin toimii, varsinkin jos sisemmät o tiheämpää neulosta
reilun kokoiset rennot, harmaat ja viininpunainen pikkuinen tupsu ranteen kohdalla olevassa kiristysnauhassa.
pAito nahka ei kyllä jäädy koppuraksi, keinonahkaa on ollu tuolla edellisellä nuo hanskansa.. =0)
joko lasten lumileikeistä tai sit teinijännittäjän hikisistä käsistä kun se maailman ihanin poika kävelee vastaan. Kyllä jäätyy.
Sitäpaitsi, mulla on ollut viime vuosina monet ainahkaiset tuskisrukkaset. Mut oikeasti ne ei ole niin lämpimät kuin parit vilaiset neuletumput päällekäin. Alustumppujen pitää olla yksinkertaista neulosta ja päällystumppujen 2-3 langan kirjoneulosta. Kyllä pysyy lämpimänä!
Kylmällä kahdet päällekkäin tai sormikkaat ja lapaset päällekkäin.
Itse olen 17 ja käytän nahkakäsineitä ja näyttävät olevan melko yleisiä
käytän villalapasia joiden sisällä vielä sormikkaat.