G: Itseäisyyspäivän päivällisenne?
Meillä syödään pakastimesta kaivettua anopintekemää pitsaa... (Oli unohtunut ostaa mitään ruokavärkkiä eikä jaksettu lähteä huoltoasemalle)
Kommentit (25)
aidosta fileestä ja koskenlaskija-juustosta.Nam!
Mikä olisi sitten epäaito lohifile :)?
Eli kohta lämpenee pakastepizza :) Ei paha vaihtoehto sekään.
Lounaaksi oli broilerkeittoa, mutta ny en jaksaisi väsätä enää mitään erikoisempaa, ja pakasteessa on pizza. :)
sen lisäksi valkosipuliperunat, parsakaalia ja salaattia. Juomaksi punaviiniä. Jälkkäriksi suklaakonfehteja sekä kuohuviiniä.
imellettyä perunalaatikkoa (tein samalla jouluksi)
hapankaalia (juu, lapset syö mielellään ja koira myös)
laatikon kanssa samassa uunissa paistettua porsaan ulkofilettä (tätä pyysi lisää jopa 8-vee lihanirsoilija kun mausteena vain suolaa)
vihreää salaattia (jäävuori-rucola)
lanttukuutioita
ruokajuomana...TADAM...PIIMÄÄ
jälkkäriksi leipäjuustoa, vadelmia ja hunajaa
kahvia ja pipareita
calvadosta
iltapalalla graavilohileipiä ja kuoharia, linnanjuhlien lomassa
aneemista ku hernekeittoa.oli mulla hienot lihatki varattu,mutta piti käyttää toi j.liha eka.
- riistakäristystä
- perunamuussia
- salaattia ja puolukkahilloa
Jälkkäriksi hedelmäsalaattia
Olipas hyvää :)
nyt uunissa ranskalaiset ja nakit :)
itse tehtyjä karjalanpiirakoita, pottuja ja kasviksia.
Taisi mennä vähän "Karjala" -voittoiseksi...
KAALILAATIKKOA!!!Ja voi että olikin hyvvää ruokaa,ja lapsetki tykkäs :D
epäaito lohifile on ainakin minulle kirjolohi. Aito lohi on merilohta. Näin meillä.
Meillä syötiin lounaaksi eiliseltä pikkujoululta jääneitä salaatteja. Äsken nautittiin pitkään haudutettua karjalanpaistia perunamuusin, punajuurten ja maustekurkkujen kanssa. Lisäksi vielä karjalanpiirakoita ja varrasleipää.
Illalle on vielä eiliseltä syntisen hyvää mustikkakakkua :-)
Mikä olisi sitten epäaito lohifile :)?
Perunoita, naudan lehtipihvejä, itsetehtyä valkosipulivoita. Jälkkäriksi tiikerikakkua ja jätskiä.
Kun olin kattanut hienosti pöydän, sytyttänyt kynttilän, onnistuin kaatamaan cokispullon pöydälle ja lattialle, että se siitä valkoisesta pöytäliinasta. :D
Jälkiruoaksi lakkoja ja vaniljajätskiä.
pestokanapihvejä ja palleroperunoita + salaattia.
lounaaksi joululaatikoita (einesversio), nyt päivälliseksi meilläkin pakastepizzaa. Jälkkäriksi joulutorttuja ja glögiä.