Onko ihan tyhmää ja ideaköyhää
laittaa kauempana asuville kummilapsille joululahjaksi 20-30€:n lahjakortti johonkin perustavarataloon? Ikä lapsilla 1-12 v. En jaksais enkä kerkeis nyt lähteä ostoksille ja pakkaamaan ja postittamaan lahjoja, joiden tarvittavuudesta en ole edes varma.
Kommentit (3)
Mä olisin äitinä tosi tyytyväinen. Voisin ostaa sitten jotain, mitä lapsi oikeasti tarvitsee/kaipaa. Ja 12-vuotiaan voisi antaa itse käyttää lahjakorttinsa. Kannatan. Postimaksuja on turha maksaa jostain paketeista.
todella kalliiksi lähettää paketteja, jos et jotenkin onnistu tekemään niin pieniä paketteja, että menevät kirjeenä (kirjoja olen joskus lähettänyt kirjeinä).
Jos ei ole käsitystä siitä, mitä lapset tarvitsevat, niin onhan siitä lahjakortista enemmän lapsillekin iloa? Laita kuitenkin mukaan jotain muutakin kuin perus-tiimarikortti pelkillä joulutoivotuksilla, jotain vähän persoonallisempaa tekstiä sille kummilapselle!
minä ainaki laitan vaan kympin setelit ja joulukortti kirjekuoressa. monta vuotta jo niin tehny, eikä oo kukaan valittanu. kalliiks tulee jos kuudelle kummilapselle paketin lähettää...