Mitä lahjaksi perheelle joka on itseä paljon paremmin toimeentuleva?
Mitä ihmettä keksisin lahjaksi perheelle, joka on meitä paljon paremmin toimeentuleva? Kovin vaatimatonta lahjaa ei viitsi antaa, kun sieltä aina tulee jotain arvokkaampaa (ainakin 50 euron juttuja), mutta meillä taas ei oikein ole varaa tuollaisia ostaa. Käsitöitä tms. en osaa tehdä.
Lapset heillä jo isoja, joten ei leluja tms. Mitä ihmettä tässä keksisi?
Kommentit (22)
Haluan antaa hänen lapsilleen yhdet isommat lahjat (ne eniten toivotut). Kaverini jotenkin on "kiitollisuuden velassa", vaikka ei oikeasti tarvitse. Mä uskon vilpittömästi, että jos osamme olisivat toisinpäin ystäväni auttaisi mun lapsia - erityisesti joulunaikaan.
Nyt keksin aivan mahtavan idean: pyysin kaverin lapsilta tilauksena lumihiutaleita. Sellasia mitä leikellään valkosesta paperista. Koristelen niillä sisäkuistin. (Meidän lapset ei moiseen innostuneet. Muutenkin väännetään kättä, kun mä haluisin että lapset askartelis, eikä kaikki tulis kaupasta suoraan käteen: tätä saa vääntää rautalangasta miehelle ja appivanhemmille.)
Eli ääni sille, että tekisit jotain itse/hankit jostain myyjäisistä jotain itsetehtyä. Mä ainakin arvostan sellaset korkealle.
Ei tarvi kuin kasata
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productI…
Koristeineen varmasti tulee alle 10e maksamaan ja itse arvostaisin tätä lahjan saajana.