Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla näin laiskaa miestä?

Vierailija
06.12.2010 |

Aamulla herää, pelaa 2-3 tuntia, katsoo telkkua, syö, pelaa ehkä tunnin, katsoo telkkua, ottaa päikkärit, katsoo telkkua, lukee lapselle iltasadun ja menee pelaamaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki kyllä kotitöitä mutta pelasi kuin kakara.

Vierailija
2/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat pelaa päivät pitkät, varsinkin jos niitä ei kielletä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä! En katselisi pitkään. Siis katsoo telkkaria ja pelaa sillä aikaa, kun sinä hoidat lapset ja kodin? Miten viitsit palvella moista?

Aamulla herää, pelaa 2-3 tuntia, katsoo telkkua, syö, pelaa ehkä tunnin, katsoo telkkua, ottaa päikkärit, katsoo telkkua, lukee lapselle iltasadun ja menee pelaamaan?

Vierailija
4/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin käy kaupassa ja tekee safkat joka toinen vko, mutta viikonloput menee pääasiassa noin.

Vierailija
5/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tänään harrasti seksiä aamulla mun kaa, hieroi saunan jälkeen koko mun kropan karhealla hansikkaalla, keitti mulle sen jälkeen teetä ja jossain välissä se vielä rukoili kaikki viisi rukoustaan ja soitti pitkän puhelun yksinäiselle äidilleen, illalla se aikoo vielä kokata itsenäisyyspäivän päivällisen mun vanhemmille

Olempa onnellinen nainen kun mulla on niin ihana mies :)

Vierailija
6/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väkisin vonkui naimisiin???

Muisteleppa.

Vierailija
7/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehet pelaa? Mun mies ei ole iknä pelannut mitään. Ei edes jalkapalloa.

Vierailija
9/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole elämää ollenkaan!

Mun mies on välillä loivaliikkeinen ja mietteliäs, mutta ei laiska, ei pelaa ollenkaan, katsoo telkkaria jos sieltä tulee jotain hyvää. On nyt keräämässä lapsia kotiin itsenäisyyspäivän illanviettoon :)

Vierailija
10/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus olla juuri sellainen kuin haluaa.

Tänään olemme molemmat ahkeroineet, mutta usein me lepäämme viikonloppuisin. Mieheni rakastaa minua, koska en koskaan motkota hänelle. Minä arvostan myös sitä, että kotimme on nalkutusvapaavyöhyke.

Vierailija
11/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mun mieheltä kuulosti. Paitsi ettei se lue mitään satuja lapsille tai kato telkkaria: pelaa vaan koko hereillä olo aikansa.

Välillä jopa toivon, että se menis edes baariin ja eläis sitä oikeeta elämää eikä vaan istuis fantasiamaailmoissaan. Vaikken mä oikeesti tietenkään semmosta toivo..

Vaihetaanko? :DD

Vierailija
12/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme kun miehet ottaa thai-vaimoja.

Mä teen kahta duunia ja lisäksi kotitöitä. Ja arvatkaa riittääkö se?

Siis pitäskö teitä naisia olla koko ajan viihdyttämässä ja palvelemassa?

Kattokaa peiliin lahnat!

Vierailija
13/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yrittäjä. Tällä hetkellä töissä 7 päivää viikossa, vapaalla käy mm. luistelemassa lasten kanssa ja viettää muutenkin paljon aikaa lasten kanssa, tekee kotitöitä mm.ruokaa,laittaa tiskejä jne

Välillä on hyvä ottaa rennosti, mutta jos noin laiska olisi aina kuin sinun mies, niin ei onnistuisi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi