Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut töissä seksuaalista ahdistelua?

Vierailija
06.12.2010 |

Itse koin 22-vuotiaana. Esimies uudessa työpaikassa lähenteli ja pyysi syliin istumaan yms. Kun en suostunut, yritti sabotoida työni ja saada minulle potkut. Onneksi joutui lafkasta pihalle juuri silloin muista syistä. Uusi seuraaja oli kyllä kuullut melkoisen mustamaalauskampanjan minusta, mutta ei onneksi uskonut sanaakaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi papparais-asiakas yritti hiplata olkapäätä kassankin yli. Ekalla kerralla peruutin enkä sanonut mitään, tokalla kerralla sanoin että pidetäänpä ne näpit toisella puolella. Sen jälkeen papparaista ei meillä enää näkynyt :)

Työkaverin kanssa tuli myöhemmin puheeksi sama pappa, ja selvisi että oli hiplannut tätäkin hyllyjen välissä...

Vierailija
2/6 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä alalla, joka on pullollaan korkeakoulutettuja miehiä. Naiset ovat pieni vähemmistö - varsinkin nuoret. Kunnolla ahdistelluksi olen tullut usemmankin kerran. Puhumattakaan juhlissa pikkuhiplauksen kohteeksi joutumisesta. Mun näkökulmastani se on osa elämää, mihin on vain pitänyt tottua. Nostamalla meteli asiasta ei voisi saavuttaa mitään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies aivan yllättäen tarttui rintaani kiinni. Löin häntä kädessäni olleella tavaralla täysillä käsivarteen, perääntyi aika liukkaasti kättään hieroen. Olin silloin opiskeluaikoina baarissa töissä.

Vierailija
4/6 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies ahdisteli, mutta onneksi vain verbaalisesti.

Vierailija
5/6 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä eräässä suuressa virastossa asiakaspalvelijana. Kuulen seksuaalisesti vihjailevia kommentteja ulkonäöstäni joka viikko. Pukeudun asiallisesti ja olen käytökseltäni asiallinen. Se ei estä joitakin miehiä yrittämästä. Minua on myös yritetty hyväillä hiuksista, käsivarresta ja rintoihini on kerran tartuttu. Odotan malttamattomana ikääntymisen tuomaa kiinnostavuuden katoamista, sen jälkeen kuulen enää "**tanan lehmä" tyylisiä herjoja.

Vierailija
6/6 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut naiset hyvät, jos jokin ele, sanat tai kosketus häiritsee, toimiva kikka on pistää miehen suu suppuun heittämällä takaisin jotain vielä törkeämpää tai muuten nolostuttamalla ukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme