Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisiko väärin viettää uusivuosi ilman tyttöä...

Vierailija
06.12.2010 |

nyt olisi mahis pitää aikuisten uusivuosi, karaokea ja kylpytynnyri jne, hoitajaakin on tytölle joka nyt 7vuotias. Jotenkin tämän äidin omatunto kolkuttaa nyt, onko väärin että hän menisi mummolaan eikä saa kokea raketteja ja kaikkea kivaa. Itse en hyväksy alkoholia jos hän on täällä kotona. Tavallaan olisi helpompaa jos hän olisi 3-4v eikä ymmärtäisi uudesta vuodesta mitään silleen...nyt en tiedä mitä sanoa....kääk...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi menee riemusta kiljuen mummolaan, joten en pode huonoa omatuntoa.

Eikö mummolassa edes sitten näy raketteja? Tai voi mennä mummon kanssa niitä jonnekin katsomaan?

Meillä ei olla itse ammuttu raketteja koskaan, mutta toisaalta kaupungissa joku paukuttaa aina, joten raketit ovat taattuja.

Vierailija
2/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mene ja nauto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä, mikä sinulle on tärkeää. Onko tärkeää viettää vuoden juhlia yhdessä perheenä vaiko aikuisten kesken lapset hoidossa?

Itse arvostan omissa vanhemmissani suunnattomasti sitä, että juhlapäivät ja juhlapyhät vietettiin yhdessä perheenä. Samaa tarjoan myös omille lapsilleni.

Meille tulee uutena vuotena muutama ystäväperhe kylään, syömme hyvin ja vietämme mukavaa aikaa yhdessä. Juhlaan kuuluu toki myös shampanja ja viini, tosin kohtuudella nautittuna (lasillinen shampanjaa ja lasillinen punkkua) - olemme ohittaneet jo sen vaiheen, jolloin alkoholia haluaa nauttia kaksin käsin :)

Vierailija
4/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään teini-iässä se ei lasta kiinnosta, joten niitäkin on edessä vähän. Ja ainakin meillä isovanhemmat on nyt n.65-v ja suhteellisen hyväkuntoisia, mutta ensi vuodesta ei kukaan tiedä

Vierailija
5/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "aikuisten elämää" pidä unohtaa vain siksi, että jaloissa pyörii lapsia.

Jos asia helposti ja järkevästi, kaikkia tyydyttävällä tavalla toteutuu, tilaisuus on mainio.

Vierailija
6/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettänyt lähes jokaisen uudenvuoden mummolassa. Mies on ilotulitusalalla ja luonnollisesti uuden vuoden töissä, ampumassa siis milloin minkäkin kaupungin tulitukset. Itse olen vuorotyössä ja toisinaan myös uutena vuotena töissä. Jos en ole töissä ollut, olen ollut miehen mukana rakentamassa sitä ilotulitusnäytöstä. Lapsi on ollut oikein mielellään siellä mummolassa, tykkää olla siellä ja papan kanssa ampuvat raketteja valavat tinoja yms.

Tänä vuonna onkin ensimmäinen uusi vuosi vuosikausiin, että pidämme molemmat vapaata ja lapsi on kanssamme kotona. Varmaan teemme ihan samoja juttuja mitä lapsi on tehnyt mummolassa aiempina vuosina.

Vierailija
7/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on olleet useasti uutenavuoten mummolassa, siellä vaarilla on komeat paukut ja raketit. Menivät oikein mielellään. Nyt kun ovat teinejä, ei niitä enää saa mummolaan vaan haluavat olla kotona. Aikuisten kesken ei meillä enää juhlia vietetä kun ei tuon ikäiset mihinkään "hoitoon" enää mene.

Ostakaa vaikka itse tytölle mukaan raketteja ja tinaa, niin voivat siellä isovanhempien kanssa niitä laitella.

Vierailija
8/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uusivuosi 7v lapsen kanssa on vain tässä ja nyt eli tämä tilaisuus ei toistu enää ikinä! Vuodet kuluvat nopeasti. Ennen kuin huomaatkaan, olet yksin "aikuisten juhlapyhinä".

On kyse omista arvoistasi eli haluatko olla osa lapsesi elämää myös juhla-aikaan vai koetko, että juhliminen on sinun oma asiasi, lapsella ei ole siinä mitään sijaa. Menkööt mummolaan pois jaloista, siellä osataan järjestää lapsimyönteisiä juhlia vuodesta toiseen.

Karaokea ja kylpytynnyriä voit kokeilla koska tahansa. Rakettien katsomista ja yhdessäoloa 7v:n kanssa uutenavuotena vain yhden ainoan kerran. Valinta on sinun.

Vierailija
9/9 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehanaa aikuisten omaa aikaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan