Onko mussa jokin vika ? En ole saannut orgasmia yhdynnässä
Niin, en ole kertaakaan saannut itse yhdynnässä orgasmia, en edes silloin kun on esileikkiä. Itse saan klitorista hyväilemällä ihanat orgasmit, mutta en mieheni kanssa. Kuvittelin jo, että kun on synnyttänyt, niin orgasmi olisi varmempi tulla ( monesti olen lukenut, että synnytyksen jälkeen naiset saavat ihania orgasemeja ) mutta ei mulla.. Onko tämä ihan yleistä, vai onko mussa sitten vain jokin vika ? Ärsyttää kun mieskin todella usein sanoo että " nyt mä kyllä tyydytän sut niin hyvin, että saat orgasmin " mutta tuloksetta. :(
Miten voisin onnistua tuossa ? Olisi ihanaa joskus kokea sekin,.
Kommentit (9)
Läheskään kaikki naiset ei saa ilman klitoriksen kiihoitusta. Itse olen opetellut tämän taidon, ja tosiaan se on synnytysten jälkeen ollut helpompaa. Oletko kokeillut jotain klitoriskiihotinta? Musta parasta on kun mies lykkii takaapäin ja pidän jotain värisytintä klitoriksella.
Minä tarvitsen ainakin klitoriskosketusta penetraation lisäksi, eli miehen liikkeellä on paljon merkitystä.
Tahdin on oltava hiiiidas ja oikeanlainen, jotta orgasmi alkaa tulla. Helpointa tietysti kun olen itse päällä.
Kaikki kai eivät vaan saa. Ja joillekin se on kovan työn takana, ja toisille taas helppoa. Epistä.
Hetken olen jo luullut, että olisin lähes ainut joka ei orgasmia saa.
Itselläni synnytyksestä on jo vuosi.
Ollaan me sitten niitä epänormaaleja !
Miten miehesi on suhtautunut asiaan ? Oletteko te keskustelleet yhdessä siitä, että sinä et vain saa orgasmia, vaikka nauttisitkin seksistä ?
ap
En ole koittanut mitään klitoriskiihottimia, siten kylläkin että seksin aikana joko minä itse tai mies on samalla klitorista hyväillyt.
ap
turtuu ja puutuu paikat jos liian kauan yritt'' hieroa klitorista. Ja se panokin menettää tuntonsa nopeasti jos liian kovaa lykitään liian kauan.
Meillä tärkeintä on se kiihottuneisuus, mikä on jo ennen seksiä. Sitten joka työnty tuntuu ihanalta ja kaikki käy kuin itsestään. Tietty sitten jos alkaa ajatella asiaa liikaa niin kaikki fiilikset voi kadota hetkessä ja sitten ei toivoakaan--
Ap, nyt marssit kauppaan ja ostat sen klitoriskiihdyttimen. Hankit sillä ekat orgasmit yhdynnän aikana, sitten se helpottuu kun ymmärrät paremmin mitä lihaksia pitää jännittää ja miten saadaksesi sen ihanimman orgasmin.
Olethan ymmärtänyt muuten sen että lantionpohjan lihaksia pitää jännittää jotta saisi O:n? Ei sitä rentoutumalla tule...
joka ei miesten kanssa onnistu - ehkä joskus, mutta en edes musita milloin viimeksi. Mun uudelle rakastajalle tää oli vähän kurja ylläri, mutta ei sille voi mitään. Nautin kyllä muutoin seksistä ja olen erittäin kiihkeä ja kiimainen, joten ilmeisesti hän kuitenkin pystyy elämään tän uutuuden kanssa?!
Minä tarvitsen ainakin klitoriskosketusta penetraation lisäksi, eli miehen liikkeellä on paljon merkitystä.
Tahdin on oltava hiiiidas ja oikeanlainen, jotta orgasmi alkaa tulla. Helpointa tietysti kun olen itse päällä.Kaikki kai eivät vaan saa. Ja joillekin se on kovan työn takana, ja toisille taas helppoa. Epistä.
kun olen itse päällä, voin säädellä tahtia ja kulmaa niin, että saan helposti, mutta kyllä se todellakin klitoriskosketusta vaatii. Joskus saan muissakin asennoissa, mutta yleensä en.
Ihan normaalia se on, ettei saa yhdynnässä orgasmia.
Joku fiksumpi on sanonu, että johtuu siitä, että synnytyksestä on niin vähän aikaa. Aha. No, nyt on aikaa kulunut 15 vuotta, enkä edelleenkään saa orgasmia.
Ois tosiaan joskus ihan kiva kokea sekin.
Mutta ei kai tässä sitten auta muuta kuin olla epänormaali.