Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja lunta vain sataa!!!

Vierailija
06.12.2010 |

Kävin aamulla luomassa lumet, että pääsin postilaatikolle. Aura on ajanut ajotiet, mutta nyt pitäis mennä lapioimaan lumet tuosta kadun ja parkkipaikan välistä. Tuosta ei nyt pääse autolla. Lumeen syvyys on 42 cm ja lisää tulee, ei enää näy aamuisia jälkiä. En muista tällaista lumimäärää koskaan olleen itsenäisyyspäivän aikaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapyhäkorvaukset ovat liikaa kuntien tiukoille säästöbudjeteille. Satakoon nyt ja aurataan sitten joskus myöhemmin.

Vierailija
2/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuulee,pakkasta -5 eikä lumisadetta. Lpr.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on oikein reippaasti jo ennestään.

Vierailija
4/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut ainakin varhaisesta aamusta lähtien, todennäköisesti jo yöllä. Ihanat nietokset!

Jokohan sitä uskaltais ajatella, että nää on pysyvät lumet jopa täällä? :D

Vierailija
5/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurat on priorisoitu Kauppatorin ja Kruununhaan alueelle varmistamaan linnanjuhlijoiden esteettömän pääsyn juhliin. Muut alueet saavat odotella.

Vierailija
6/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin 3 aikaan yöllä satamaan. Kivaa kun ois eilen voinut ajaa auton katokseen , mut olin laiska enkä mennyt ulos vaikka tiesin et yöllä alkaa satamaan, nyt se sit kostautuu. Saankohan mä tota autoo ees pois tosta tien sivusta kun aura mennyt ohi ja tehnyt kivan vallin.. Tyhmä minä =)

Vierailija
7/7 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just lapioimassa auton esiin ja tien ja ennekaikkea sen cvallin pois. Just kun sain sen pois niin 3 auraautoa ajoi peräkanaa, paljon isomman vallin, ja raskasta, likaista lunta. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä