Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tarjolla pk-seudulle....

Vierailija
05.12.2010 |

Hei!

Olen tässä yrittänyt löytää perhettä joka oikeasti avun tarpeessa. Minulla ja siskollani olisi hyvä kuntoisia lasten ja aiuisten vaatteita, leluja ja huonekaluja, joista oltaisiin valmiit luopumaan, kun ovat meille tarpeettomia. Mutta ei tahdota antaa niitä minkään järjestön kautta, koska siinä ei koskaan ole takuita mihin menevät. Ei olla itsekään mitään hyvä varaisia ja näin ollen halutaan antaa ne henkilökohtaisesti jollekin nitä oikeasti tarvitsevalle. Itselläni on 3 pientä lasta ja siskollani tyttö ja toinen tulossa.

Jos siis jonkun tiedät jolle lahjoituksemme olisi kultaakin kalliimpi, niin ota yhteyttä tai pyydä häntä ottamaan yhteyttä. Kuljetuskin järjestyy. taru181@luukku.com

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa mieluiten sähköpostia, kun on niin vaikea täältä seurata. Viesti kun katoo hetkessä niin kauas.

Vierailija
2/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin ettei löydy ketään todella tarpeessa olevaa, vaikka koko ajan seiskakin on pullollaan näitä apua tarvitsevia vähäosaisia. Ei itsellänikään ole helppoa ja joka penni pitää tarkkaan laskea. Näin ollen tahtoisin auttaa jota kuta avun tarpeessa olevaa, kun siihen minulla nyt tällä tavalla mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko käytyä sen peruskoulun loppuun? Ihan järkyttävän säälittävää tuollainen paapominen vaikka itse olet eniten sen tarpeessa.Kuten varmaan siskosikin.

Vierailija
4/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka neuvolaan ja pyytää hoitajia siellä antamaan ne jollekulle, neuvolassa kuitenkin tiedetään perheiden tilanteista.

Vierailija
5/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule koulut on käyty, amk:ta myöden. Lapset olen hankkinut viimeisen 3vuoden aikana ja ikää mulla jo lähes kolkyt. Mut on hienoa et sulla kaikkea ja varaa ostaa omat tavaras. Näin ei valitettavasti kaikilla ole. Kyllä mekin pärjätään omillamme vaikka tiukkaa toisinaan tekeekin. Ja kyse on kyllä miltein uusista vaatteista ja tavaroista, joitakin ei ole käytetty koskaan. En vain ole mikään kirpputoreilla innostunut myymään ihminen.

Vierailija
6/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti neuvolailla ei varaa säilyttää sellaisia, eikä mahdollisuutta antaa kenenkään tarvitsevan tietoja. Ja paikat joihin niitä voi lahjottaa, niissä henkilökunta ottaa itselleen parhaat päältä. Tiedän sen kun monia tuttuja törmänneet työssään tällaiseen. Hoitajana tiedän nämä asiat liian hyvin, siksi siis haluan lahjoittaa ne jolle kulle tarvitsevalle henk. koht.

Vierailija
7/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikkapa niin, että valitsee jonkun sopivan ikäisen lapsen jolle ostaa paketin ja liittää mukaan kirjeen jossa on omat yhteystiedot? En tiedä onko sallittua.

Vierailija
8/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämän palstan kautta otettava yhteydenotto on "luotettava"?

Ap, ajatuksesi on kaunis, mutta uskoisin sinun löytävän vaikkapa kirkon tai sosiaalitoimen kautta jonkun autettavan perheen?

Vierailija
9/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkot panostaa nykyään ulkomaan avustukseen ja sosiaalitoimella on vaitiolo velvollisuus. Ollaan kyllä ennenkin autettu ihmisiä, mutta ne on löytynyt sattumalta. Kuten tuttujen tutun kautta yms. Ajattelin kokeilla tätä kautta, kun roskiin ei raaski heittää ja kaapit ja varastot alkaa olla ääriään myöten täynnä. Ja niin kuin olen painottanut, lahjoitan ko tavarat henk. koht., jotta näen että menevät oikeaan tarkoitukseen.

Vierailija
10/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tylyjä vastauksia!!

useempi tääl valittaa köyhyyttää,ja nyt kun sais apua kukaan ei vastaa!!

sama tilanne mulla,että voisin jkeesata,mutta asun lahessa.

Vierailija
11/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin hyvää niin sontaa sataa niskaan.

Itse yritin samaa kuin sinä joitakin vuosia sitten. Onneksi minulla on sukulaisena nuori alle parikymppinen äiti, joka kiitollisena on ottanut vastaan kaikki ylijäävät lasten tarvikkeet, vaatteet ja varusteet.

Löytyisikös jokin nuori perhe teillekin esim. neuvolan ilmoitustaulun tai vaikkapa ensikodin kautta?

Vierailija
12/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensik on todettava et onneksi ei haukku haavaa tee. Täytyy toivoa et joku oikea ihminen lukee tän tai apua tarvitseva löytyy jonkun tutun tai muun kautta.

Vierailija
13/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva nolata itteni! Me todella pahassa jamassa

Vierailija
14/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiosoitteeni on oikein ja pyrin ne lukemaan ainakin pari kertaa päivässä.

Vierailija
15/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistakaa että tulee varmasti oikein kun kirjoitatte minulle. taru181@luukku.com

Vierailija
16/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lisäksi nettiin ilmoitus, esim.annetaan.net on olemassa ja muitakin paikkoja?

Entä Pelastusarmeija? He tietävät köyhiä?

Vierailija
17/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi hakea anonyymisti tavaraa ilman että täytyy rekisteröityä köyhäksi jonnekin.

Vierailija
18/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko se koulukiusaaja-Taru joka oli todella ilkeä toisille Mainingin koulussa?

Vierailija
19/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.köyhä yh

Vierailija
20/22 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varsinkin näin joulun alla turvakodit ottavat vaatteita ja leluja vastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi