Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi antaa suuseksiä, pitääkö hän silmät auki ja

Vierailija
05.12.2010 |

Vaikken ole mikään teinityttö enää tuli vähän vaivaantunut olo kun kirkkaassa päivänvalossa mies kävi läpi koko röörin tarkkaan syynäämällä käsin ja katsein ja sitten itse touhussa katsoi koko ajan silmiini (tai no huomasin siis katselevan ilmeitä kun jossain vaiheessa itse avasin silmäni).

Enkä ole edes mitenkään tyytyväinen alapääni kuntoon, riekaleita ja arpia löytyy =(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät pitää auki, välillä kiinnikin

tutkailee ja katselee kyllä..

alkuun se oli minusta hieman "noloa" kun on myös koin ettei alapääni ole "täydellinen"

mutta sittemmin itsetuntoni on kohonnut ja enää asia ei minua nolota.

Vierailija
2/4 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksiä, eikä muutenkaan katsele paikkojani, pikemminkin kääntää pään pois. Ei varmaan tunnistaisi p*****ni, jos saisi eteensä kasan kuvia naisten värkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen...

Miten siellä naisen alapäässä voi touhuta silmät kiinni? Pillu lienee herkkä kapine, ainakin minä uskoisin että varomaton toiminta aiheuttaa kipua.

Naisellani on erittäin kaunis pillu. Hänen klitoriksestaan näkyy kuitenkin ehkä neulannupin kokoinen nyppylä. Oikein taiten ja rauhallisesti tunnustellen sen kyllä löytää kielellä, mutta katsominen auttaa asiaa kummasti. Tosin hän on suhteellisen uusi tuttavuus, joten alapään lisäksi hänen koko olemuksensa on toistaiseksi aika uusi minulle, ja osin vieraskin.

Vierailija
4/4 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää kysymys miten ne sokeat löytävät kauppaan ja takaisin kotiinsa?