Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla tatuointi? kadutko sen ottamista?

Vierailija
05.12.2010 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena on kelttiristi, jonka otin siksi, että tiesin uskossa olemisen olevan osa minua aina. No, näin on edelleen, mutta olen nyttemmin oppinut, ettei Jeesus kuollut ristillä vaan paalussa. En myöskään enää kuulu ev.lut. kirkkoon, joten sitä ja useita muita kristikunnan kirkkoja edustavan tunnuksen kantaminen tuntuu "oudolta". Tarkoitus onkin muuttaa kuvaa siten, ettei siinä ole enää risti. Mutta en ole saanut vielä aikaiseksi...

Olen kanssasi eri mieltä tuosta paalu-jutusta.

Vierailija
22/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena on kelttiristi, jonka otin siksi, että tiesin uskossa olemisen olevan osa minua aina. No, näin on edelleen, mutta olen nyttemmin oppinut, ettei Jeesus kuollut ristillä vaan paalussa. En myöskään enää kuulu ev.lut. kirkkoon, joten sitä ja useita muita kristikunnan kirkkoja edustavan tunnuksen kantaminen tuntuu "oudolta". Tarkoitus onkin muuttaa kuvaa siten, ettei siinä ole enää risti. Mutta en ole saanut vielä aikaiseksi...

Linkkiä tietoon? Ja oli miten oli, jos ottaisin tatskan, niin ainut, jota en koskaan katuisi olisi vaikka Jeesuksen nimi. Tosin se on piirretty sydämeeni, ei sitä tarvitse kirjoittaa iholleni.

ei ole kristillistä opetusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä tietoon?

Ja oli miten oli, jos ottaisin tatskan, niin ainut, jota en koskaan katuisi olisi vaikka Jeesuksen nimi.

Tosin se on piirretty sydämeeni, ei sitä tarvitse kirjoittaa iholleni.

... mutta olen kallistunut paalu-teoriaan historian ym. tutkimisen kautta. Linkkejä löytyy vaikka kuinka, googleta vaikka sanoilla staurus ja crucifixion.

Ja suurempana syynä siis se, etten halua enää tulla mielletyksi ev.lut. seurakuntaan kuuluvaksi niiden epäterveen Raamatun tulkinnan takia. Mutta aion teetättää tästä siis sellaisen "taospannan".

Ihana ajatus muuten tuo "Jeesus"- tatuointi. Voi kun olisin itsekin nuoruudessa tuon tajunnut :)

Vierailija
24/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä tietoon? Ja oli miten oli, jos ottaisin tatskan, niin ainut, jota en koskaan katuisi olisi vaikka Jeesuksen nimi. Tosin se on piirretty sydämeeni, ei sitä tarvitse kirjoittaa iholleni.

... mutta olen kallistunut paalu-teoriaan historian ym. tutkimisen kautta. Linkkejä löytyy vaikka kuinka, googleta vaikka sanoilla staurus ja crucifixion. Ja suurempana syynä siis se, etten halua enää tulla mielletyksi ev.lut. seurakuntaan kuuluvaksi niiden epäterveen Raamatun tulkinnan takia. Mutta aion teetättää tästä siis sellaisen "taospannan". Ihana ajatus muuten tuo "Jeesus"- tatuointi. Voi kun olisin itsekin nuoruudessa tuon tajunnut :)

kannattaa suhtautua kriittisesti googlettamisen tuloksiin.

Vierailija
25/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kadu.

Tahtoisin kolmannen. Kuva jo valmiina, mutta rahoitus uupuu. =P

Vierailija
26/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa suhtautua kriittisesti googlettamisen tuloksiin.

Mutta googlettamalla pääsee hyvin lähteiden jäljille, eikös vaan?

Jos nyt tarvitsee jotain lähteitä mainita, niin hyvä koonti on mm. Gunnar Samuelssonin Crucifixion in Antiquity: An Inquiry into the Background of the New Testament Terminology of Crucifixion.

Sieltä löytyy sitten lisää noita viitteitä (tieteellisiäkin).

t: kelttiristinen

Vierailija
27/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa löytyy 7 tauointia joista ekan otin 15v, yhtäkään en kadu ja lisää olen laitattamassa. nainen 25v

Vierailija
28/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on n. 3 cm leveä ja tehty valkoisella musteella. Se jää alusvaatteiden alle eikä alastomanakaan juuri näy. En yleensä edes muista sen olemassaoloa, joten se tulee aina välillä myönteisenä "yllätyksenä".

Lisää en ottaisi, toinen kuva vähentäisi ensimmäisen merkitystä.

Vierailija
29/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa vanhana niitä katsella kurttuiselta iholtaan.

Vierailija
30/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nuoruusvuosina 6 tatuointia joista kolme olen poistanut. Ja poistaminen maksoi muuten noin 250€/kappale, joten huomattavasti halvemmallakin pääsee, kuin mitä aiempi vastaaja kertoi.

Kolmesta jäljelläolevasta voisin vielä poistaa yhden, mutta toisaalta se ei ikinä näy kenellekään (lukuunottamatta perheenjäseniä ja uimahallilla suihkussa/saunassa). Kaksi tatuointia sen sijaan ovat minulle erityisen rakkaita, enkä todellakaan kadu niitä.

Vierailija
31/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, en

Vierailija
32/33 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/33 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sensijaan on palovammoja ja leikkauksista jääneitä arpia joita ei saa piiloon. Puhdas, luonnollinen iho on kaunein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi