Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla tatuointi? kadutko sen ottamista?

Vierailija
05.12.2010 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään en kadu. Yhtä haluaisin täydentää hiukan. Haluaisin myös lisää tatuointeja.

(On kiinnostavaa seurata, moniko tähän ketjuun vastaavista malttaa pysyä aiheessa eikä tulla vain kertomaan, kuinka juntteja/white trashia ym. tatuoinnit ovat ;) )

Vierailija
2/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en kadu. Pitäs vaan vähän korjailla ja vahvistaa "värejä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kadu koskaan. Enkä oikeastaan muistakaan niiden olemassa oloa. Haluaisin korjauttaa niitä ja toisen kuvaa muuttaa sitä suurentamalla.

Vierailija
4/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en kadu. Kannaattaa ottaa kuva joka kertoo jostakin elämässä. Kai niitä voi alkaa katua jos ottaa summanmutikassa kuvan, ei harkitse tai ei muutoin mieti paikkaa minne haluaa...

Vierailija
5/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa kyynärvarressa, melko iso eikä kovinkaan naisellinen (pääkallo ja käärme).

Ensi keväänä ajattelin ottaa toisen tatuoinnin selkään, olettetavasti lepakon siivet =)

Vierailija
6/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka silloin parikymppisenä ajattelin että tätä en kadu koskaan. Nyt siitä on reilu 20v. ja tekisi mieli repiä tatuointi irti vaikka kynsin. Tatuointi on pieni, sievä ja lapaluun päällä, mutta tatuointi ei sovi minulle enää vaikka nuorekkaaksi koen itseni edelleen.

Vierailija
7/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni ei voi sietää sitä enkä itsekkään pidä siitä enää. Tuli otettua se ajattelemattomuuttani nuorena ja nyt sen poisotto maksaa noin 5000 euroa, joten ei ole rahaa siihen. Peitän sen aina, joten ei sitä muuten kukaan näe kuin kesällä uimarannalla. Jos joskus saan ylimääräistä rahaa sen poisottoon laserilla niin heti menen poistamaan. Nykyään kun kaikilla on tatskat niin se on nin junttiakin.

Vierailija
8/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, mutta korjausta haluaisin tuohon nykyiseen + uuden värityksen.

Vierailija
9/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva ollut päälle 10 v.

Vierailija
10/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ette, mutta tatuoinnit ON wt-meininkiä, elleivät ne sitten ole isoja, monivärisiä, taiteellisia ja osa muutenkin hc-henkistä persoonaa.

Vierailija
11/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ette, mutta tatuoinnit ON wt-meininkiä, elleivät ne sitten ole isoja, monivärisiä, taiteellisia ja osa muutenkin hc-henkistä persoonaa.

Mulla on yksi, toisen ottamiseen on jo aika varattu. Tämä olemassa oleva eikä myöskään tuleva ei ole iso, monivärinen eikä edes mitenkään taiteellisia, vaan lähinnä symbolisia. Enkä minä ole mikään hc, joten ollaan sitten wt. Kadu en kuitenkaan.

Vierailija
12/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin last season ja out kun olla ja voi, sopii puhtaaseen slut lookkiin.

Vierailija
13/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen niin, että ihmisen ruumis on Pyhän Hengen temppeli, eikä ihmisellä ole lupa piirrellä ihoonsa tuollaisia pysyviä kuvia. Iho tavallaan kuuluu Jumalalle eikä minulle.

Vierailija
14/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
15/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen niin, että ihmisen ruumis on Pyhän Hengen temppeli, eikä ihmisellä ole lupa piirrellä ihoonsa tuollaisia pysyviä kuvia. Iho tavallaan kuuluu Jumalalle eikä minulle.

Jees, ja kuoltuasi tämä jumalan temppeli kauniisti mätänee... Jumalaahan juuri kiinnostaakin erityisesti ulkonäköasiat, sisällöstä niin väliä. Arvatenkaan et myöskään leikkaa hiuksiasi tms, eikö tuo rajanveto pysyvään ja ohimenevään muokkaukseen ole aika keinotekoinen kun vaatteitakin käytetään joka päivä (ja ne tavallaan muuttavat jumalan luomaa kuvaa sinusta, enemmän kuin joku pieni tatuointi tekisi - eikö olisi puhdasoppisempaa kulkea aina alasti niin kuin luoja on meidät luonut).

Huvitti vastikään työpaikan kahvihuoneessa kun rumat, vanhat ja lihavat naiset paasasivat tatuointien vastenmielisyydestä. Voi voi. Jos itse näyttää aivan suohirviöltä (lihavuuteenkin voi itse vaikuttaa, vaatevalintoihin, hygieniaan, meikkiin - ei ole ihan pakko niin seinästärevityltä näyttää), ei luulisi ensimmäiseksi tulevan muiden arvostelu ulkonäköasioissa mieleen.

Vierailija
16/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena on kelttiristi, jonka otin siksi, että tiesin uskossa olemisen olevan osa minua aina. No, näin on edelleen, mutta olen nyttemmin oppinut, ettei Jeesus kuollut ristillä vaan paalussa. En myöskään enää kuulu ev.lut. kirkkoon, joten sitä ja useita muita kristikunnan kirkkoja edustavan tunnuksen kantaminen tuntuu "oudolta".

Tarkoitus onkin muuttaa kuvaa siten, ettei siinä ole enää risti. Mutta en ole saanut vielä aikaiseksi...

Vierailija
17/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme enkä kadu, yhtä vielä suunnittelen.

Vierailija
18/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso tatska olka päältä lähtee joka suuntaan. otan lisää siihen, kunhan on ylimääräistä rahaa, lapseni kunniaksi. niin siis en kadu. otin 25v. kun tiesin monen vuosien harkinnan jälkeen mitä haluan.

Vierailija
19/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena on kelttiristi, jonka otin siksi, että tiesin uskossa olemisen olevan osa minua aina. No, näin on edelleen, mutta olen nyttemmin oppinut, ettei Jeesus kuollut ristillä vaan paalussa. En myöskään enää kuulu ev.lut. kirkkoon, joten sitä ja useita muita kristikunnan kirkkoja edustavan tunnuksen kantaminen tuntuu "oudolta". Tarkoitus onkin muuttaa kuvaa siten, ettei siinä ole enää risti. Mutta en ole saanut vielä aikaiseksi...

Linkkiä tietoon?

Ja oli miten oli, jos ottaisin tatskan, niin ainut, jota en koskaan katuisi olisi vaikka Jeesuksen nimi.

Tosin se on piirretty sydämeeni, ei sitä tarvitse kirjoittaa iholleni.

Vierailija
20/33 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, ja kuoltuasi tämä jumalan temppeli kauniisti mätänee... Jumalaahan juuri kiinnostaakin erityisesti ulkonäköasiat, sisällöstä niin väliä. Arvatenkaan et myöskään leikkaa hiuksiasi tms, eikö tuo rajanveto pysyvään ja ohimenevään muokkaukseen ole aika keinotekoinen kun vaatteitakin käytetään joka päivä (ja ne tavallaan muuttavat jumalan luomaa kuvaa sinusta, enemmän kuin joku pieni tatuointi tekisi - eikö olisi puhdasoppisempaa kulkea aina alasti niin kuin luoja on meidät luonut). Huvitti vastikään työpaikan kahvihuoneessa kun rumat, vanhat ja lihavat naiset paasasivat tatuointien vastenmielisyydestä. Voi voi. Jos itse näyttää aivan suohirviöltä (lihavuuteenkin voi itse vaikuttaa, vaatevalintoihin, hygieniaan, meikkiin - ei ole ihan pakko niin seinästärevityltä näyttää), ei luulisi ensimmäiseksi tulevan muiden arvostelu ulkonäköasioissa mieleen.

joskus on mielessä käynyt leikkaaminen, mutta Raamatun sana on kuitenkin siinä vaiheessa sen verran puhutellut, että on jäänyt leikkaamatta. Ei tämä ole pelastuskysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi