Mitä ajatella? Nuoruuden ex-rakkaus käski kuunnella Dingoa
Nimittäin Dingon Miksi kaikki katoaa. Ei ole mikään yhteinen kappale menneisyydestämme.
Kommentit (9)
Hänkin kihloissa. Ja hän sitä paitsi jätti mut 4 pv ennen ylioppilaskirjoitusten alkua. Silloin se tuntui maailmanlopulta. Nyt lähinnä naurattaa.
Mutta miksi ihmeessä yhdeksän vuoden jälkeen tällaisia tunnustuksia?
-ap-
Hänkin kihloissa. Ja hän sitä paitsi jätti mut 4 pv ennen ylioppilaskirjoitusten alkua. Silloin se tuntui maailmanlopulta. Nyt lähinnä naurattaa. Mutta miksi ihmeessä yhdeksän vuoden jälkeen tällaisia tunnustuksia? -ap-
kyseinen kappale kertoo minun mielestäni rakkaiden ihmisten Kuolemasta, ei niinkään erosta? Itse kuuntelin kyseistä kappaletta kun mieheni nukkui pois muutaman vuoden yhteiselon jälkeen.
Hyvä kappale kaiken kaikkiaan, mutta nuoruusaikainen poikaystäväsi on tainnut käsittää sanat hieman väärin. Ihmettelen kyllä kun mies tuollaisia "tunnustuksia" tekee tosiaan noinkin monen vuoden jälkeen. Onko hänellä sitten jotain jäänyt ns."hampaankoloon" ja ei vuosien saatossa ole kerta kaikkiaan pystynyt unohtamaan? näin ehkä itse tulkitsisin asian.
"Tahdon aikuistua poikamiehenä..."
PÖH!
-ap-
En vain kestä sitä,että maailma on pullollaan näitä "ex-rakkaita" jotka "käskee" ja joku jolla on jo asiat hyvin ja kaikki ok niin jaksaa sitten edes miettiä miksi... Miksi välittää edes mitä siinä kappaleessa sanotaan jos ei se kiinnosta enää se ihminen,jos ap:lla on oma perhe,elämä uomassaan ja onnea niin miksi? Koska se käski?
...ja sille haikailulle... kännissä?
2
rakkaansa menettämisestä, mutta.... Tais mies tajuta piiiiiiikkasen liian myöhään AP sinun kohdallasi, kerta siitä on jo 9 vuotta aikaa? :D
Minulle soitti myös eräs Exä tämän kyseisen kappaleen. Erostamme oli silloin 2 vuotta. Olen aika herkkä ihminen ja kappale sai minut silloin kyyneliin (johtuen sanoista), mutta eipä herättänyt silti exää kohtaan mitään tunteita :)
niinkuin jo vieraaksi muuttuneet ihmiset käskee...