Mistä ISO joululahjasäkki pukille :)?
Olisi tarkoitus löytää oikein iso, mieluiten kunnon juuttisäkki. Huutiksessakin tulevat postikuluineen melko kalliiksi. Saakohan esim. K-Raudasta..?
Kommentit (8)
josko tekis vaikka 10 e:lla.
Itse ostasit kankaan ja langan ja nauhan suuaukolle.
Ei olis iso homma tehdä, suoraa ommelta ja suulle käänne.
Citymarketista, 2 kpl. Minusta ovat ihan reiluja ja kestävänoloisia . Sain ne vielä aatonaattona puoleen hintaan ;) Muistaakseni maksoivat normaalisti 20 euroa kappale, siitä kymppi pois.
Ajattelin kerrankin investoida kunnon säkkeihin niin ei ole joka joulu samaa ongelmaa. Muoviakssit ja -säkit kyllä pilaa tunnelmaa...ainakin aikuisella :)
Ostin cittarista myös pari muovista lahjasäkkiä,jotain lumihiutalekuviota niissä oli
kun eivät siellä ole osuneet silmiin, mutta ovat ehkä olleet eri paikassa kuin lelut. Juuttisäkki olisi ihan paras (tunnelman luomisen kannalta..jote siis peräänkuulutan). Mieluiten ostaisin yhden tooosi ison, kuin kaksi melko isoa :). Kiitos vastaajille!! Niin, minulla ei ole oikein ketään täällä, jolta voisin apua pyytää omepluhommissa :(.
Mutta olivat ehtineet loppua jo kun itse olin etsimässä. Toivottavasti tänä vuonna olisi myös.
hyvä, usein ollaan mummolassa jouluaattona ja sitten niitä lahjoja tungetaan siihen säkkiin ilman kääreitä ja kaikki angoraneuleet ja pitkät kalsarit on täynnä säkkikankaan röhnää, joka joulu sama juttu.
mä olen todella surkea käsitöissä, eikä oikeastaan aikaa askarrella lapsilta salaa (yh kun olen ja lapset koko ajan kotona). Tuikoitakaan ei ole.. :( Juu, jätesäkki on toki ihan hyvä, mutta ajatus oli, että joka joulu saisi kaivaa saman jouluisen säkin esiin :).