Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo ostaa minulle tosi hienon joululahjan, mitä keksisin hänelle pienellä budjetilla?

Vierailija
05.12.2010 |

Minulla ei ole niin paljon varaa laittaa joululahjoihin kuin miehellä, joka yhtäkkiä vihjasi ostavansa mielestäni aika hulppean joululahjan joka olisi minulle vielä mieleinenkin ja tarpeen. Itse ei toivo mitään vaikka kuinka koittaisin kysellä, mutta kyllä nyt jotain kivaa haluaisin antaa ettei ole jouluna sitten vähän tyhmä olo oman lahjani kanssa.

Mies ei tykkää mistään partavesistä, boksereista yms. perinteisistä miesten lahjoista, ja kaikki tekniset vimpaimet hänellä jo melkein on ja osaa paremmin hankkia ne itse kun on niistä kiinnostunut.

Mitä kummaa voisi hommata melko pienellä budjetilla? Siis enemmän kuin jotain suklaata mutta ei kuitenkaan mitään merkkirannekelloja tms. Ei muuten edes pitäisi sellaista kelloa vaikka ostaisinkin, hankala tapaus

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vyö, mikä on jonkun merkkinen

Vierailija
2/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaulaliinojakaan ja pesää saa muutenkin jo sen verran että ei se oikein lahjalta enää tunnu jos sitä jouluna tarjoan :P

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttääkö housuja, vyö?

Vierailija
4/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaulassa mitään, ei kuulemma tarvitse vaan tarkenee ilman.

Housuja käyttää mutta osti vasta uuden vyön, eikä se muutenkaan oikein ymmärrä merkkituotteiden päälle. Laadukkasta tavarasta kyllä tykkää, merkillä ei ole niin väliä.

ap

Vierailija
5/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hopeaa, että se ei ole kovin kallista, mutta siitä saa hyvinkin kauniita ja juhlavia asioita.

Vierailija
6/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä keksi mitään hopeista jota mies käyttäisi tai jolle olisi tarvetta. Ei käytä kalvosinnappeja, koruja tms. Joo, on hankala tapaus kun ei käytä juuri mitään, sen takia nyt pohdinkin pääni puhki

ap

Siksi hopeaa, että se ei ole kovin kallista, mutta siitä saa hyvinkin kauniita ja juhlavia asioita.

Vierailija
7/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjaa, levyy, karkkii, vieheit...

Vierailija
8/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai suklaata aionkin ostaa, mutta jotain siihen lisäksi vielä. Ei ole kirja, levy tai viehekään tälle hankalalle tapaukselle sopivia lahjoja. Jos olisi paljon rahaa niin tietäisin mitä hankkisin mutta kun ei ole niin pitää koittaa pähkäillä

ap

Vierailija
9/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sukellustunti. Laskuvarjohyppy, intialainen paahieronta-lahjakortti tms.

Vierailija
10/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon näköinen.

Vierailija
11/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kyllä paljon, kun vien syömään hyvään ravintolaan ja maksan laskun :) Vielä jos sitä ennen mennään elokuviin, niin miehen mielestä ilta on 2/3 täydellinen. Loppu kolmannes sitten kotona ;)

Vierailija
12/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo lompakkohan olisi juuri sopiva, ja mikäli nopealla googlauksella katsoin hinnan oikein jotain muutakin pientä saisin vielä ostettua. Kiitos oikein paljon :)

Lisäksi nuo elämyslahjat oli kiva idea, pitää tutkia niitäkin tarkemmin eli saisiko täältä päin mitää sopivaa. Hieromisesta tai sukelluksesta ei ainakaan välitä, mutta joku muu juttu voisi kiinnostaa :)

Nyt on siis jo pari käyttökelpoista ideaa mistä valita.

ap

Vierailija
13/13 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin aikanaan isänpäivälahjaksi miehelleni. Hän oli vähän että no joo, just, eihän siinä (siis ei oikein arvostanut), mutta kun kävi käyttämässä lahjakortin, oli ihan innoissaan ja taivaissa. :) Eikä ole hillittömän hintaista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi