Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan voin olla näin rakastunut?

Vierailija
04.12.2010 |

1,5 vuotta mennyt ja mies on vieläkin niiiiin ihana:) Olen ihan lovena silloinkin kun mies on vain ajatuksissani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pitäs edes loppua tai vähentyä?

niin oon minäkin mieheeni,ja oltu yhes 8 vuotta.

Vierailija
2/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on ihanaa enkä vaihtaisi miestä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu mieheni kanssa 2,5v ja oon niin love :) Miks sen tunteen ees pitäisi loppua?? Mä ainakin toivon et tää kestää niin kauan kuin meidän liittokin eli siihen kun kuolo jomman kumman korjaa.......

Vierailija
4/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuulla että teillä rakkaus ei ole hiipunut. Mua vaan pelottaa kun sanotaan että tämä on vain tilapäinen hormonien sekoittama tila, alkuhuuma.

ap

Vierailija
5/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuulla että teillä rakkaus ei ole hiipunut. Mua vaan pelottaa kun sanotaan että tämä on vain tilapäinen hormonien sekoittama tila, alkuhuuma. ap

elä pelkää,vaan naiti tunteesta! :)

Vierailija
6/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuulla että teillä rakkaus ei ole hiipunut. Mua vaan pelottaa kun sanotaan että tämä on vain tilapäinen hormonien sekoittama tila, alkuhuuma. ap

elä pelkää,vaan naiti tunteesta! :)

Vierailija
7/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhä vaan ollaan jatkuvasti kiinni toisissamme (siis emme vietä kaikkea aikaamme yhdessä, vaan tarkoitan sitä, että aina, jos samassa tilassa olemme, kuuluu asiaan kosketukset, pusut, toisen huomioiminen, hassut/romanttiset puheet jne.).

Seksielämä on hyvää, arki ihanaa, romantiikka kukkii ja mies on minulle ehdottomasti maailman ihanin! - Toki se RAKASTUMINEN ja ihastunut ensihuuma on muuttanut muotoaan, saanut tilalle vahvaa kiintymystä ja luottamusta ja useamman vuoden arjen jakamisesta syntyneet syvät yhteiset juuret, mutta ei sen kiintymyksen tarvitse tarkoittaa romantiikan latistumista. Ei se ainakaan meillä ole tarkoittanut sitä.

Minusta suhteen syke ja sen säilyminen on myös pitkälti asenne- ja toimintamallikysymys, ei vain "tuurista" kiinni. Jos asennoituu niin, että johan tässä on tunnettu ja tuskin tässä enää kuuluukaan mitään romanssia pitää yllä, niin varmasti toiseen turtuu. Mutta jos asennoituu niin, että huomioi jatkuvasti toisen ja odottaa myös huomiota omaksi osakseen, se syke säilyy.

Onnea, ap, teille! Älä vaan ala ajatella, ettei tuo kuulu asiaan tai ole mahdollista pitkällä aikavälillä!

Vierailija
8/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä lopu. Meillä tulee keväällä 15v täyteen ja ihan ollaan kuin vastarakastuneet teinit konsanaan. Kun lapset oli pieniä, oli sellainen vaimeampi kausi, mutta nyt kun nuorinkin on jo koulussa niin taas ihan eri tahti, kun toiselle jää aikaa enemmän. Itsekin mietin että kuinka kauan tätä jatkuu, mukavaa on yhdessä ja nauretaan samoille jutuille. Sellaista pelleilyä välillä, joka tuskin ulkopuolisille aukeaisikaan. Että nauti vaan ap, äläkä ainakaan mieti sitä tunteen loppumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme