Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko imetit? minkä ikäiseksi pullo, tutti ja vaippa? ammattisi? OV

Vierailija
04.12.2010 |

Kerro myös jos kyseiset asiat ei ole vielä loppuneet. Lapsen ikä

Täysimetystä ei ollenkaan, osaimetystä parisen kuukautta. Tutti vajaa 3v, pullo ja yövaippa on vielä. Parturi-kampaaja. Tyttö 3v9kk.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysimetystä 2kk, osaimetystä 4,5kk. Siitä eteenpäin korvike ja pullo lähemmäs vuoden ikää. Tutti lähti 2v iässä, päiväkuiva 3v, yövaippa vielä käytössä. Poika 3v10kk.

Kuopus, täysimetystä 5kk, imetin 8kk ikään asti. Pullo ja korvike, 11kk ikään asti.

Tuttia ei koskaan syönyt, käyttää vaippoja vielä 24/7. Poika 1v3kk.

Suurtalouskokki.

Vierailija
2/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysimetys 5,5 kk, osittaisimetys 1v3kk,tutti 1v 6kk asti, ei tuttipulloja, päivävaippa pois 1v9kk ja yövaippa 2v

Kuopus on poika. Täysimetys 6kk, osittaisimetys 1v4kk, tutti 1v 7kk asti, ei tuttipulloja, päivä- ja yövaipat pois juuri kaksivuotissynttäreiden aikaan.

Olen toimittaja(YTM)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista täysimetin 4kk(joskus lypsymaitoa pullosta) ja osaimetystä 8,5 kuukauden ikään. Tutti ja pullo olivat 1v 9 kuukauden ikään ja vaippa kokonaan pois 2v7kk (päiväkuiva 2v2kk).

Keskimmäistä täysimetin 5,5kk(joskus lypsymaitoa pullosta) ja osaimetystä 10,5 kuukauden ikään. Tutti ja pullo olivat 1v 9 kuukauden ikään ja vaippa kokonaan pois 2v6kk (päiväkuiva 2v4kk). Nyt 2v9kk ja vahinkoja sattuu toisinaan.

Kuopus on puolivuotias. Täysimetin 5kk(joskus lypsymaitoa pullosta) ja jatkan imetystä kiinteiden ohella toivottavasti sinne vuoden ikään.

Ammattini: kokki.

Vierailija
4/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on iso, mutta aikoinaan imetin, ensin täysimetys, sitten kiinteää lisäksi. Pitkään.

Ei tuttia eikä pulloa.

Vierailija
5/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysimetys 8kk

Osittaisimetys jatkuu edelleen

Tuttii ja pulloo ei oo tarvittu

Vaippa jäi kokonaan n. 1½v

Opiskelija (lääkis)

Poika 3v4kk

Vierailija
6/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittaisimetystä 5kk asti. Päiväkuiva 2v., yökuiva 2,5v.

Toista lasta odotan. Toivon, että tuo imetys menisi samalla tapaa, siis että vauvalle kelpaisi myös pullo.

-viestinnän alan yrittäjä

Vierailija
7/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltatuttiullosta luovuttiin noin 1,5-vuotiaana.

Vierailija
8/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen:

täysimetystä (parilla pullokokeilulla) 4kk asti, osittaisimetystä 9kk asti, kunnes lapsi lopetti itse! Pullo noin 1v5kk asti (loppuaikoina vain iltapullo), tutti samoin ja tutti oli käytössä aina vain uniaikoina. Vaippa jäi pois alta kaksivuotiaana.

Kuopus:

täysimetystä (samoin pari pullokokeilua) 4kk asti, osittaisimetystä 1v4kk asti. Pulloa ei "koskaan", noita muutamaa kokeilua lukuunottamatta. Tutti pois 7kk ja vaipat vähän alta 2v.

Henkilöstökonsultti

Vierailija
9/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen lopetin 6kk(lapsi ei suostunut enää syömään rinnasta). Olisin niin tahtonut vielä jatkaa =) Satunnaisesti sai korvikkeita esim hoidossa imetyksen ohella. Mutta useimmiten olin lypsänyt rintamaitoa, jota söi sitten tuttipullosta.

Tuttipullosta ja tutista luovuimme 1v tienoilla.

Päiväkuiva 2v3kk, yövaippa vielä on. Lapsi nyt 2v4kk.

Sairaanhoitaja olen.

Vierailija
10/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta joita täysimetin 4-5 kk, osittain vajaan vuoden ikäisiksi. Tutti toiselle ei juurikaan kelvannut, toisella pari vuotta. Vaipat jäivät pois kun täyttivät 3 v. Ammatti salainen, koska niin harvinainen, korkeakoulut. on.

Vierailija
11/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoispoikaa en imettänyt(no 2-3vkoa)pullo ja tutti 1v.ikään,vaipat jäi 1v.9kk pois sekä yö että päivä

keskimmäinen täysimetys 6kk,imetys loppui kun poika 13kk,vaipat pois 2v3kk,tutti 1,5v. pulloa ei ollut

kuopus,täysimetys 6kk,imetyksen lopetin kun lähdin töihin lapsi 11kk,vaipat ja tutti on edelleen poika nyt 1,5v.pulloa ei ole ollut koskaan

Ammatti lähihoitaja

Vierailija
12/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinteitä ja imetystä 7kk asti. tutin otti käyttöön n6kk ikäisenä. (helpotti huvituttina oloa) nyt lapsi pian 11kk. vaipat siis käytössä;)

olen lähihoitaja

Vierailija
13/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysimetystä noin 4 kk. Tutti ei ole kelvannut oikeastaan lainkaan. Vaipat käytössä, vauva 8 kk.

Lääkäri.

Vierailija
14/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen:

Imetystä 6vkoa. Pullo jäi pois 11kuisena. Tutti pois 1v5kk. Päiväkuiva 2v5kk. Yökuiva 3v1kk.

Kuopus:

Osittaisimetystä 4kk. Pullo jäi pois 1-vuotiaana. Tutti pois 1v4kk. Yökuiva 2v. Päiväkuiva 2v6kk.

Pph

Vierailija
15/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetystä 10kk (4kk iässä aloitteli kiinteiden ruokien maistelua imatyksen´ohella), pulloa ei ole ollut ollenkaan, tuttia ei ole ollut ollenkaan. vaippa edelleen käytössä ikää 1v6kk.

olen lasten ja nuorten koulutusohjelmasta valmistunut lähihoitaja.

Vierailija
16/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetystä 10kk (4kk iässä aloitteli kiinteiden ruokien maistelua imatyksen´ohella), pulloa ei ole ollut ollenkaan, tuttia ei ole ollut ollenkaan. vaippa edelleen käytössä ikää 1v6kk.

Vierailija
17/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysimetin molempia lapsia kuusi kuukautta.

Imetystä jatkoin kunnes lapsi täytti kaksi vuotta.

Eivät tarvinneet pulloja ollenkaan vaan alkoivat jo reilun vuoden ikäisenä juoda mukista tai nokkamukista ruokamaidon. Muuten sai tissiä. Yötissittely loppui kyllä siinä vuoden ikäisenä.

Päivävaipat jäivät molemmilla 2 v. 6 kk ikäisenä pois.

Yövaipat jäivät molemmilla noin 2 v. 8 kk ikäisenä pois.

Toinen on nyt 5 v. toinen 3,5 v.

Olen ammatiltani sairaanhoitaja mutta kotiäitinä.

Vierailija
20/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka: Täysimetystä 3 kk, osaimetystä 3 lisää. Loppui kokonaan 6 kk. Tutti pois 2v, pullon lopetti noin 11kk. Ei vaippoja päivällä 2v8kk ja yövaippa pois muutama viikko siitä.

Toka: Täysimetystä ei ollenkaan, osaimetystäkin vain pari kk. Tutti pois 2v, puollo pois 18kk. Vaipaton 2v4kk ja yövaipaton 2v6kk.

Lisäänpä tähän viëlä että molemmat ovat menneet päivähoitoon 3 kk vanhana. Arvatenkin asumme kaukana Suomesta. Rahoitusasiantuntija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan