Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset joilla on sivusuhde ta epäsäännöllinen baari/seksisuhde

Vierailija
03.12.2010 |

kuinka järjestätte asiat niin etteivät miehenne huomaa asiaa? Kuinka usein tapaatte näitä toisia miehiänne? missä tapaatte ja mitä silloin yleensä tapahtuu? Kauanko olet ollut tällasessa suhteessa?

Mistä löysit tämän seksikumppanisi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppoa kun mies on sinkku ja asuu yksin. Muuten olisikin aikalailla hankalampaa, tai sitten tulisi tosi kalliiksi jos pitäisi jotain hotelleja varailla. Kyllä sitä verukkeita keksii ja pystyy öitäkin olemaan pois. Tosin minua ei kiinnosta jos oma mies saa selville sikäli, että haluan muutenkin erota.

Vierailija
2/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen "tyttöjen kanssa lasillisella". Tavataan noin kerran viikossa miehen 2-asunnolla, kesämökillä ja naidaan aina. Tätä jatkunut yli 2 vuotta.

Mieheni ei epäile, paitsi ihmetteli silloin alkuaikoina "posliinivillitystäni". No, itsekin tykkää siintä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulta luonnistu moinen vai miks kyselet neuvoja? Pettäjät jää kiinni ennemmin tai myöhemmin. Jos himoitset muita miehiä, huomaat varmaat ettet todella rakasta ja ansaitse nykyistä miestäsi.

Vierailija
4/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa tapailtiin mun kotipaikkakunnalla, mutta varmempaa on nähdä siellä rakastajan luona. Molemmilla on kaikenlaisia menoja, tavataan aina kun vaan löytyy kalentereista tilaa --- ja mitä tapahtuu, heh?!

Vierailija
5/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minua tämä aihe kiinnostaa

Vierailija
6/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalta löysin, työpaikalla ollaan päivät yhdessä..toisinaan vapaa-ajallakin.. Mies epäilee, et nettisuhde meneillä, kun en missään koskaan käy..

Vierailija
7/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minua tämä aihe kiinnostaa

ja minua Olen juuri tällainen nainen

Vierailija
8/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos molemmat perheellisiä? Tämä on ratkaisematon pulma. Täytyykö aina maksaa hotelli?

Vierailija
9/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos molemmat perheellisiä? Tämä on ratkaisematon pulma. Täytyykö aina maksaa hotelli?

samaa mietin itsekin

Vierailija
10/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laivalla, hotellissa, sen luona, sen duunissa, autossa, kesällä ulkona... kyllä paikkoja löytyy aina ;)

Vierailija
11/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeita vastauksia kaivataan

Vierailija
12/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vastasin - oikeesti!!!

Vierailija
14/16 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa. olen yleensä "salilla jumpassa". meen miehen luo (sinkku). aina naidaan kun nähdään. olen ollut 2 v. tällaisessa suhteessa, mutta ajoittain muutaman kuukauden taukoja. löysin baarista ja yhteydessä sen jälkeen fb:ssa. aviomiehellä ei hajua tästä suhteesta. ja jos sais tietää ni ei haluis erota. en mäkään.

Vierailija
15/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites siellä zumba-tunnilla tänään meni.Ettei vaan oma eukko pettäisi... T. Mies

Vierailija
16/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka järjestätte asiat niin etteivät miehenne huomaa asiaa? Kuinka usein tapaatte näitä toisia miehiänne? missä tapaatte ja mitä silloin yleensä tapahtuu? Kauanko olet ollut tällasessa suhteessa? Mistä löysit tämän seksikumppanisi?

että kaikki olisivat heteroita? Minulla ainakin naiset kyseessä.