Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

POSLIINIT huom! Millä siistitte?

Vierailija
03.12.2010 |

Vahaamalla, ajelemalla vai miten? Onnistuuko epilaattorilla?

Jos ajelet niin mites kutina?

t. Wannabe posliini

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan samaa kuin vauvojen näppyihin, esim. Natusan. En tosin ole enää vuosiin tarvinnut joten kai tuo pimppaiho on tottunut 2-3 kertaa viikossa höyläilyyn. Myös laserhoito suunnitelmissa jotta saan kaikki karvat ja lopullisesti pois.

Vierailija
2/9 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jauhaa tosta laaserista, no en mene!

Höylällä ajelen, miesten höylät on näppäriä. Suosittelen hankkimaan!

Itse käytän suihkusaippuaa lämpösessä suihkussa ja liian pitkät karvat kannattaa ensin leikata saksilla, sitten ajaa karvan suuntaan yhdessä aineen kanssa ja vasta lopuksi voi varovasti vastakarvaan.

Näin ei pitäisi tulla näppyjä. Kannattaa ajella niitä usein ja nimenomaan ylhäältä alas.

Jos meinaa näppyä tulla niin rasvaa mutta koita höylätä useammin ja vältä vastakarvaan ajoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jauhaa tosta laaserista, no en mene! Höylällä ajelen, miesten höylät on näppäriä. Suosittelen hankkimaan! Itse käytän suihkusaippuaa lämpösessä suihkussa ja liian pitkät karvat kannattaa ensin leikata saksilla, sitten ajaa karvan suuntaan yhdessä aineen kanssa ja vasta lopuksi voi varovasti vastakarvaan. Näin ei pitäisi tulla näppyjä. Kannattaa ajella niitä usein ja nimenomaan ylhäältä alas. Jos meinaa näppyä tulla niin rasvaa mutta koita höylätä useammin ja vältä vastakarvaan ajoa.

Vaahtoa käytän tuon lisäksi

Vierailija
4/9 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minuutissa pääsee kaikista karvoista eroon ja pariin viikkoon ei tule sänkeä ollenkaan. Sitten kun karvat kasvaa takaisin, niin ne kasvaa ohuemman tuntuisina, eikä terävänä sänkenä, kun ne on otettu juurineen irti. Käyn itse 4-5 viikon välein sokeroinnissa ja ihanaa kun ei tarvitse enää höylätä.

Vierailija
5/9 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään näppylää :) Enpä muulloin ollut posliinia kokeillutkaan.

Vierailija
6/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. joka toinen päivä suihkun alla!

Vierailija
7/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mamma taitaa mennä nyt nukkumaan.

Huh...

-4-

Vierailija
9/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmissa on et heti ku rahatilanne sallii, menen laserhoitoihin et saisin karvat lopullisesti veks. Mites teillä muilla höylääjillä, tuleeko näppylöitä ja miten ehkäisettä niit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi